تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۱
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: احتمالاً از ۲ روز آینده نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی ۲۰ درصد افزایش می یابد.
میزان افزایش نرخ کرایه‌ حمل و نقل عمومی اعلام شد
به گزارش حدیدنیوز، محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در ارتباط با نرخ جدید کرایه وسایل حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: احتمالاً طی ۴۸ ساعت آینده کرایه‌های جدید اعمال می‌شود.
 
وی افزود: قیمت‌های جدید را شورای شهر مصوب و پس از آن برای تایید به فرمانداری واصل شد، فرمانداری یک مرحله اشکال لحاظ کرد و اعلام کرد که سقف کرایه‌ها نباید بیش از ۲۰ درصد تعیین شود.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: این در حالی است که قرار بود افزایش نرخ کرایه‌ها براساس افزایش نرخ تورم باشد و این مساله در اتوبوس، مترو و تاکسی تفاوتی نداشت که البته فرمانداری قبول نکرد و قرار شد این میزان به ۲۰ درصد برسد.
 
وی بیان داشت: شورا مجدداً موضوع را بررسی و لیست نهایی سرانجام به تایید فرمانداری رسید.
 
پورسیدآقایی خاطرنشان کرد: قصد داشتیم که نرخ‌های جدید کرایه اتوبوس، تاکسی و مترو را از اول اردیبهشت اجرایی کنیم ولی این مساله به دلیل انجام هماهنگی نهایی با دولت به تعویق افتاد که انشاءالله طی ۲ روز آینده نرخ‌های جدید ابلاغ و اجرا خواهد شد.
 
وی گفت: البته در جزئیات نرخ کرایه‌های تاکسی از آنجایی که باید اعدادی گرد شود متوسط ۲۰ درصد در نظر گرفته شده و ممکن است در یک خط میزان نرخ کرایه کمتر یا بیشتر از ۲۰ درصد باشد که همه به تایید شورای شهر و فرمانداری رسیده است. http://hadidnews.com/vdcc4sq1.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما