تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۶
معاونت اقتصادی ايران خودرو اعلام کرد: هدف از طراحي اپليكيشن سهام ارتقا و بهبود خدمات سهامداري و افزايش رضايتمندي سهامداران است. اين اقدام براي نخستين بار در ميان شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار، توسط ايران خودرو انجام شده است.
رونمايي از اپليكيشن سهام ایران خودرو
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایکوپرس، معاونت اقتصادی ایران خودرو تصريح کرد: با استفاده از اپليكيشن سهام ايران خودرو،‌ سهامداران مي توانند اطلاعات سهامداري خود را از قبيل تعداد سهام، مانده مطالبات، آگاهي از كاردكس مالي،‌ وضعيت نقل و انتقال سهام و يا قيمت سهام را از طريق اين اپليكيشن دريافت كنند. همچنين امكان ثبت و ويرايش نشاني و يا شماره حساب بانكي نيز از اين طريق فراهم شده است.
 
اداره سهام ايران خودرو در سال هاي اخير با بهره گيري از خدمات نوين الكترونيك و طراحي و راه اندازي سايت سهام، امور سهامداري را از حالت سنتي به مكانيزه تغيير داده است.
 
در افزايش سرمايه 5. 27 درصدي سال 94، براي نخستين بار در ميان تمامي شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، تمامی مراحل پذيره نويسي از قبيل توزيع گواهي نامه هاي حق تقدم، دريافت اسمي مبالغ افزايش سرمايه، فروش حق تقدم هاي استفاده نشده و توزيع اوراق سهام به صورت الكترونيكي و از طريق وب سايت انجام شده است.
 
كاهش مراجعه سهامداران به اداره سهام و تسريع در ثبت فرآيند افزايش سرمايه در كم تر از 15 روز و همچنين كاهش هزينه از نتايج اين اقدام است. این درحالی است که فرآيند ثبت افزايش سرمايه در بسياري از شركت هاي بورسي بيش از سه ماه به طول مي انجامد.
 
معاونت اقتصادی ایران خودرو تاکید کرد: ايران خودرو با سرمايه 1530ميليارد توماني و 140 هزار سهامدار يكي از بزرگ ترين شركت هاي بورسي و ليدر گروه صنعت خودروسازي است. امید است با تداوم روند ايجاد شده در توسعه خدمات سهامداري رضايت حداكثري سهامداران فراهم شود.
 
گفتني است،‌ سهامداران ايران خودرو مي توانند براي بهره مندي از اين اپليكيشن از طريق گوشي تلفن همراه خود به سايت سهام ايران خودرو به نشاني (Stock.ikco.ir)مراجعه و نسبت به نصب اين برنامه اقدام كنند. لينك اپليكيشن سهام براي آن‌دسته از سهامداراني كه شماره تلفن همراه آنان قبلا در سيستم سهام ثبت شده پيامك خواهد شد. اپليكيشن سهام ايران خودرو در دو نسخه اندرويد و IOS طراحي شده است. كد ملي سهامدار به عنوان نام كاربري و شماره شناسنامه (تايپ انگليسي) به عنوان رمز عبور براي ورود به اپليكيشن درنظر گرفته شده است. http://hadidnews.com/vdcc1mq1.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما