تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۳
مازیار بهاری که در فتنه ۸۸ پس از حضور در اغتشاشات دستگیر و به طرح براندازی نرم که توسط سازمان‌های جاسوسی در حال اجرا بود اعتراف کرد اکنون با دریافت ماموریتی جدید اقدام به راه‌اندازی سایتی با هدف جاسوسی برای انتخابات کرد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تسنیم،‌ پس از فتنه ۸۸ و مشاهده پدیده نوظهور به نام شهروند ـ خبرنگار که نام مستعار جاسوسی برای بیگانگان است، تأثیر آن در ادامه حیات فتنه تا ۸ ماه و ایجاد جنگ روانی علیه نظام و مردم توسط رسانه‌ها، دشمنان ملت ایران را به طمع انداخته تا در آستانه انتخابات پیش رو نیز از این شگرد برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده کنند.


این پدیده در ابتدا توسط شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی، سپس صدای آمریکا و رادیو فردا کلید خورد و در فتنه ۸۸ نیز نتیجه مناسب از آن گرفتند. اما دیگر رسانه‌ها نیز به این فکر افتادند تا از ابزار برای پیش برد اهداف خود استفاده کنند. برای مثال شبکه «من و تو» که با هدف سرگرمی و تغییر سبک زندگی توسط کلان سرمایه‌داران بهایی راه‌اندازی شده بود بخش گزارشگر را با هدف جاسوسی از داخل ایران راه‌اندازی کرده است، به طوری که فیلم‌هایی که از اغتشاشات بازار در فضای مجازی منتشر شد از طریق این شبکه بود.

رادیو زمانه که بودجه‌اش از سوی سازمان جاسوسی هلند تأمین می‌شود نیز با راه‌اندازی بخشی با عنوان «تریبون زمانه» قصد دارد تا حرف‌هایی که به اصطلاح روزنامه‌نگاران و خبرنگاران نمی‌توانند در روزنامه‌های زنجیره‌ای مطرح کنند را در آن‌جا بزنند و همچنین اگر فیلم یا عکس خاصی نیز در دست داشتند می‌توانند در آن جا منتشر کنند.

یورونیوز نیز که از مهر‌ماه سال ۸۹ فعالیت خود به زبان فارسی را شروع کرد از همان ابتدا در وب سایت خود بخشی با عنوان «گزارشگر یورونیوز باشید» را قرار داد تا به خوبی بر همان روشن شود که راه‌ندازی بخش فارسی توسط این شبکه به غیر از جاسوسی و کمک به ماشین جنگ روانی دشمن هدف دیگری ندارد. http://hadidnews.com/vdcc00qs.2bqop8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما