تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵
وزير حمل و نقل ساحل عاج خواستار نوسازي ناوگان هاي تاكسي و اتوبوس هاي بين شهري اين كشور با محصولات ايران خودرو شد.
به گزارش حدیدنیوز، گائوسوتوره وزير حمل و نقل ساحل عاج در ديدار از ايران خودرو، محصولات اين شركت را براي نوسازي ناوگان تاكسي راني كشورش مناسب توصيف كرد.

و ي ضمن توصيف ايران خودرو به عنوان يك مجموعه صنعتي بسيار مدرن گفت: در ساحل عاج ۵۰ هزار دستگاه خودروي فرسوده وجود دارد كه اميدواريم بتوانيم با محصولات ايران خودرو آن ها را جايگزين كنيم.

گائوسوتوره كشورش را دروازه ورود به غرب افريقا و جذاب براي خودروسازان دانست و افزود: محصولات ايران خودرو براي تاكسي بسيار مناسب است.

وزير حمل و نقل ساحل عاج كه در راس هياتي از مقامات دولتي از جمله سفير اين كشور در تهران از ايران خودرو ديدن مي كرد، خواستار خريد اتوبوس هاي ايراني براي نوسازي ناوگان اتوبوس راني كشورش شد و گفت: خدمات پس از فروش و دسترسي آسان به قطعات يدكي از الزامات مهم حضور در بازار خودرو كشورش است و در بهره گيري از خودروهاي ايراني در ساحل عاج بايد مد نظر قرار گيرد

در ديدار وزير حمل و نقل ساحل عاج از ايران خودرو، محمدحسن يزدي مدير صادرات افريقا در معاونت صادرات ايران خودرو نيز از تمايل ايران خودرو براي صدور محصولات به ساحل عاج خبر داد..

وي بازار افريقا را براي ايران خودرو بسيار مهم دانست و اطمينان داد كه خدمات پس از فروش يكي از تعهدات مهم ايران خودرو و مورد تاكيد مديريت ارشد اين گروه صنعتي است.

يزدي استاندارد آلايندگي محصولات ايران خودرو را يورو۴ ذكر كرد كه در آينده نزديك به يورو۵ ارتقا خواهد يافت و گفت: بخشي از محصولات ايران خودرو به خاورميانه، سي. آي. اس. و امريكاي جنوبي صادر مي شود.

مدير صادرات افريقا از آمادگي ايران خودرو براي همكاري در زمينه تامين نياز بازار خودروي ساحل عاج خبر داد و گفت: تا كنون با چند شركت مذاكره شده كه با رسيدن به نتايج لازم، ديدارهايي هم از سوي مسوولان ايران خودرو در ساحل عاج انجام خواهد پذيرفت. http://hadidnews.com/vdcbwwb5.rhb9spiuur.html
منبع : ایران خودرو
نام شما
آدرس ايميل شما