تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵
مهم ترین عناوین اقتصادی رسانه های امروز (سه شنبه) جهان را در پول نیوز بخوانید.
اقتصاد در رسانه های امروز
به گزارش حدیدنیوز‏، مهمترین عناوین اقتصادی برخی از رسانه های مطرح امروز جهان به شرح زیر است:
 
یورونیوز - بنابر اعلام مارکیت، شاخص فعالیت های تولیدی منطقه یورو از 52.7 واحد در ماه دسامبر به 54 واحد در ماه ژانویه رسیده که بیشترین میزان طی 32 ماه گذشته محسوب می شود.
 
آساهی شیمبون - بنابر بررسی صورت گرفته، حدود 70 درصد از شرکت های ژاپنی طی سال مالی جاری احتمالا رشد فروش و سود خود را شاهد خواهند بود.
 
رویترز - با توجه به تداوم بحران در اکراین، موسسه اعتبار سنجی مودی رتبه اعتباری این کشور را از Caa1  به Caa2 کاهش داده و "چشم انداز منفی" را برای آن در نظر گرفته است.
 
اکونومیک تایمز - به واسطه بازده کمتر از انتظار بخش های کشاورزی و تولیدی، هند پیش بینی رشد اقتصادی خود در سال مالی  2012/13 را از پنج درصد به 4.5 درصد کاهش داده است.
 
تلگراف - بانکیا، یکی از بزرگترین بانک های اسپانیا که کمک مالی دریافت کرده است، سود خالص 512 میلیون یورویی را در سال 2013 کسب کرده که کمتر از پیش بینی تحلیلگران بوده است.
 
نیویورک تایمز - شاخص بورس S&P 500 در ماه ژانویه افت 3.6 درصدی را شاهد بوده که بیشترین میزان کاهش از سال 2010 تاکنون، محسوب می شود.
 
فاکس بیزینس - شاخص فعالیت های تولیدی آمریکا از 56.5 واحد در ماه دسامبر به 51.3 واحد در ماه ژانویه رسیده که افتی فراتر از پیش بینی کارشناسان بوده است.
 
یو پی آی - بنابر اعلام کرایسلر، به واسطه تقاضای قوی برای خودرو جیپ چروکی میزان فروش این شرکت در ماه ژانویه افزایش هشت درصدی را تجربه کرده است.
 
گالف نیوز - ایرلاین اتحاد در مرحله نهایی خرید سهام ایرلاین آلیتالیا قرار دارد. بنابر گزارش های منتشر شده، اتحاد خود را برای یک سرمایه گذاری بزرگ در آلیتالیا آماده می کند. http://hadidnews.com/vdcbsab5.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما