تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴
گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای تاکید کرد:

عرضه محصول 2008 صرفا در چارچوب بخش نامه های فروش ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: محصول 2008 در خارج از چارچوب بخش نامه های فروش، از جمله روش کارتکس از سوی هیچ یک از نمایندگی های مجاز این گروه صنعتی عرضه نشده است.
عرضه محصول 2008 صرفا در چارچوب بخش نامه های فروش ایران خودرو

 

 

 
 به گزارش ایکوپرس، گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به تمام مشتریان و هموطنان عزیز به اطلاع می رساند مطابق بخشنامه های فروش این محصول در سال گذشته، مجوز صلح قرارداد تا به امروز برای هیچ یک از نمایندگی های مجاز ایران خودرو و مشتريان صادر نشده و استفاده از عناوینی از قبیل کارتکس، صلح نامه یا خرید و فروش حواله غیر قانونی بوده و وجود مواردی از این قبیل در بازار، می تواند زمینه ای برای کلاهبرداری باشد.
 
ایران خودرو تصریح کرده تنها روش تهیه و خرید این محصول تاکنون در بازار آزاد، از طریق ثبت در دفاتر اسناد رسمی و تعویض پلاک در مراکز نیروی انتظامی بوده و سایر موارد غیرقانونی و غیررسمی توسط برخی از افراد سودجو است که در این خصوص شرکت ایکاپ و ایران خودرو حق شکایت از این افراد را برای خود محفوظ می دانند.
 
در ادامه این اطلاعیه آمده است: در هنگام ثبت نام  در تیرماه 96، هیچ گونه سهمیه خاص برای نمایندگی در نظر گرفته نشده و تمامی ظرفیت نام نویسی به صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار گرفته و تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از سفته بازی و دلالی آن صورت گرفته  و تحویل خودرو صرفا به تعهدات ثبت نامی انجام شده است.
 
محدودیت ثبت نام یک دستگاه با هر کد ملی، عدم استفاده از شماره مشتری موجود در سیستم ایران خودرو، عدم امکان ثبت نام از طریق زیرساخت های اینترنتی و ثبت نامی شرکت از جمله تمهدیدات ایران خودرو برای جلوگیری از سوءاستفاده بوده است. http://hadidnews.com/vdcbgzbf.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما