تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۶
پس از پیگیری های به عمل آمده سرانجام انجمن شویندگان موفق به دریافت مجوز افزایش ۱۲ درصدی نرخ فروش محصولات شوینده شد.
محصولات شوینده از امروز گران شد
به گزارش حدیدنیوز، پس از پیگیری های به عمل آمده سرانجام انجمن شویندگان موفق به دریافت مجوز افزایش ۱۲ درصدی نرخ فروش محصولات شوینده از سوی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شد و این افزایش نرخ از اول مهر ماه در دستورکار شرکت های تولیدکننده قرار گرفته است. امروز مجوز افزایش ۱۲ درصدی نرخ فروش محصولات شوینده به جز دو محصول پودر و صابون در دستوکار شرکت های تولیدکننده قرار گرفت.


 صبح امروز مجوز افزایش ۱۲ درصدی نرخ فروش محصولات شوینده به جز دو محصول پودر و صابون در دستوکار شرکت های تولیدکننده قرار گرفت.

در همین راستا، دبیر شورای تولیدکنندگان پودر شوینده در گفتگو با بورس نیوز ضمن بیان مطالب فوق اظهار داشت: پس از پیگیری های به عمل آمده سرانجام انجمن شویندگان موفق به دریافت مجوز افزایش ۱۲ درصدی نرخ فروش محصولات شوینده از سوی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شد و این افزایش نرخ از اول مهر ماه در دستورکار شرکت های تولیدکننده قرار گرفته است.

جمشید فروزش در خصوص دلایل عدم افزایش نرخ فروش محصولات پودر و صابون گفت: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با افزایش نرخ محصولات شوینده پودر و صابون اعلام مخالفت نموده و انجمن شویندگان نیز فعلاً برنامه ای به جهت پیگیری دلایل مخالفت این سازمان با افزایش نرخ دو محصول فوق را در دستورکار ندارد.

وی در پایان گفت: افزایش ۱۲ درصدی نرخ فروش محصولات شوینده، تأثیر بسزایی را در سودآوری شرکت های تولیدکننده محصولات فوق ایجاد می نماید. http://hadidnews.com/vdcbg8bf.rhb8zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما