تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۳
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای ملی رقابت اظهار کرد: طبق دستورالعمل فعلی شورای رقابت شاخص‌های مختلفی در قیمت خودرو تاثیرگذار است و مکانیزم‌هایی برای قیمت‌گذاری در نظر گرفته شده که یکی از این مکانیزم‌ها تورم بخشی است که با توجه به افزایش تورم بخشی قیمت خودرو نیز افزایش می‌یابد.
قیمت خودرو افزایش می‌یابد
به گزارش حدیدنیوز، علی مددی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شورای رقابت تا دو هفته آینده مکانیزم نهایی خود را برای قیمت‌گذاری خودرو اعلام می‌کند و همه خودروسازان از جمله خودروسازان خصوصی موظف به تبعیت از این مکانیزم قیمتی هستند.



وی افزود: برای افزایش کیفیت و خدمات نیز مکانیزم‌هایی نیز در نظر گرفته شده است و شورای رقابت سیاست‌های تشویقی و تنبیهی را برای کیفیت خدمات خودروسازان در نظر خواهد گرفت اما آنچه مهم است تحقق این اهداف نیازمند نظارت و یاری سازمان‌های مختلف است.



این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسوولین از جمله مسوولین وزارت صنعت، معدن و تجارت باید در اظهار نظرهایشان دقت کنند گفت: شورای رقابت باید به جایگاه قانونی خود دست یابد و همه اجازه دهند شورا با توجه به بدنه کارشناسی در پیشبرد اهداف حرکت کنند و با اظهار نظرهای مختلف بازار کسب و کار را بر هم نزنند. http://hadidnews.com/vdcbf5b5.rhb90piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

ایرانی
واقعا از این زندگی دیگه حالم بهم میخوره .هر روز که بیدار میشیم خبر گرانی، گرانی، تورم، یارانه، سبد کالا، بنزین ،... بسه دیگه . خدایا خودت به داد ما برس
به تو چه
دقیقا جز حال بهم زدن چیزی واسه ما ندارن که من نمیدونم آخه جیب اینا کی پر میشه لامصبا آخه تمومیم ندارین که این جیب قبلیه هنوز پر نشده اون یکی میاد، خدایی خجالت نمیکشید آخه اسم شمارو چی باید گذاشت جز خوتون کسی به شما و اهدافتون و کاراتون افتخار نمیکنه جز نکبت و بدبختی واسه ما چیزی نداشتین پاشین خودتون جمع کنین دیگه بس حالم از همتون بهم میخوره.