تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۴
فناوري طراحي و ساخت مدل گلي از خودرو، در نمايشگاه خودروي تبريز توسط ايرانخودرو عرضه شده است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایکو پرس مدل گلي دنا که در مقياس دو پنجم از اين خودروساخته شده در غرفه ايران‌خودرو در معرض ديدار علاقه مندان قرار گرفته و با استقبال آنان روبه رو شده است.

هدف از عرضه اين نمونه و فناوري مربوط به آن، آشنايي مردم با مراحل ساخت يک خودرو است. اين فناوري در ايران کاملا تازه و تنها ايران‌خودرو به دليل برخورداري از تجهيزات پيشرفته و نيروي انساني مجرب و دانشمند، آن را در اختيار دارد. ساير شرکت‌هاي خودروسازي ايراني کار مدل‌سازي گلي براي محصولات جديد خود را به شرکت‌هاي خارجي واگذار مي‌کنند.

مدل گلي دنا که در نمايشگاه تبريز عرضه شده، در سمت چپ دنا است و در سمت راست، طرح جديد مفهومي دنا است که در فاز بعدي اين محصول برنامه ريزي و پيش بيني شده است.

اين مدل که در گروه مدل‌سازي مرکزطراحي محصول و پلاتفرم ايران‌خودرو ساخته شده، در نمايشگاه تبريز مورد استقبال عمومي به ويژه دانشجويان طراحي صنعتي قرار گرفته و مذاکراتي با دانشگاه تبريز براي ارايه کارگاه آموزشي مدل‌سازي گلي توسط ايران‌خودرو به دانشجويان آغاز شده است.

مدل‌سازي گلي هنوز در دانشگاه‌هاي ايران هم جانيفتاده به همين دليل دانشگاه تبريز خواستار همکاري با ايران‌خودرو در برگزاري کارگاه يا کلاس‌هاي مدل گلي براي دانشجويان شده است. در کنار مدل گلي ايران‌خودرو که در نمايشگاه تبريز نشان داده شده، ابزارهاي مدل‌سازي دستي نيز ارايه شده تا علاقه مندان بهتر با فرايند مدل‌سازي گلي آشنا شوند. http://hadidnews.com/vdcb5fbf.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما