تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: جریمه غیبت سربازان براساس مدرک تحصیلی محاسبه و به ازای هر یک سال تأخیر، ۱۰ درصد به مبلغ جریمه اضافه خواهد شد.
نحوه محاسبه جریمه غیبت سربازی اعلام شد
به گزارش حدیدنیوز به نقل از میزان؛ سردار ابراهیم کریمی در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: اولین مرحله ثبت نام طرح غیبت سربازی سال ۹۶ از امروز آغاز و تا ۱۵ خرداد ادامه دارد و افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰ + و دفاتر رسمی سازمان وظیفه عمومی، فرم مورد نظر را تکمیل و اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: این طرح شامل حال افراد مشمولی می‌شود که تا پایان سال ۹۶، ۸ سال تمام یا بیشتر، سابقه غیبت در خدمت وظیفه عمومی را داشته باشند. در سال گذشته ۱۷۸ هزار نفر و در سال ۹۴، ۳۲۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی در خصوص جریمه غیبت افراد مشمول به وظیفه عمومی گفت: جریمه وظیفه عمومی براساس مدرک تحصیلی مشمولین تعیین شده است که به ازای هر یک سال غیبت، ۱۰ درصد به مبلغ جریمه اضافه می‌شود. این در حالی است که در صورت تأهل و وجود فرزند، ۵ درصد تخفیف به افراد تعقل می‌گیرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: افراد می‌توانند جریمه‌های مربوطه را نقدی یا به شکل قسطی پرداخت کنند. این در حالی است که ۳۰ درصد جریمه‌ها در مرحله اول دریافت و مابقی به شکل قسطی تا پایان سال تسویه می‌شود.

کریمی در پایان عنوان کرد: فرآیند راستی آزمایی از زمان ثبت نام افراد آغاز شده و تا کسب استلامات لازمه، حداکثر ۶ ماه طول می‌کشد و نتیجه در قالب پیامک به افراد ارسال می‌شود. http://hadidnews.com/vdcawmne.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما