>> پاسخ‌گویی به ۲ هزار شکایت انتخاباتی | حدید نیوز
تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۹
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها و هیئت‌های عالی نظارت در استان‌ها به بیش از ۲ هزار شکایت مطرح شده رسیدگی کردند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از اداره اخبار مجلس شورای اسلامی، محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج اظهار داشت: شکایت‌های مطرح شده عموما در استان‌ها و بخش‌ها رخ داده و بیشتر در خصوص نحوه ثبت‌نام و تبلیغات زودهنگام داوطلبان بوده است.

وی تأکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی کشور دقت داشته باشند از تریبونی که در اختیار دارند با توجه به مقررات مندرج در فصل پنجم آئین‌نامه انتخابات شوراهای اسلامی کشور، در جهت پیشبرد اهداف تبلیغی خود بهره نبرند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با اشاره به اینکه در حدود ۲ هزار نفر از بازرسان ویژه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور برای انجام امور محوله آموزش می‌بینند، خاطرنشان کرد: اعتمادسازی و ایجاد امید در میان مردم مهمترین گزینه‌ای است که با حضور بازرسان و اعضای هیئت‌های عالی و مرکزی نظارت در سطح کشور می‌توان به آن دست یافت تا شاهد حماسه‌آفرینی دیگری در نظام اسلامی باشیم.

* صدا و سیما در انتخابات نقش محوری دارد

کولیوند با اشاره به اینکه تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها وظیفه دارند تا شرایط حضور پرشور مردم را در انتخابات فراهم کنند، به نقش محوری رسانه ملی اشاره و تصریح کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تدابیری که در هر دوره از انتخابات شاهد آن بوده‌ایم، مطمئنا در این دوره نیز شوق حضور را در مردم ولایتمدار ایران اسلامی افزایش خواهد داد و با پوشش لحظه به لحظه اخبار و اطلاعات مربوطه اجازه هیچ گونه سوءبرداشت و شیطنت‌های رسانه‌ای را به رسانه‌های معاند نمی‌دهد. http://hadidnews.com/vdcaiin6.49noo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما