تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۳
این روزها برخی رسانه ها ظاهرا به مکانی برای کسب و کار و گرفتن سهم از این و آن تبدیل شده است! یکی از این سایت ها که بارها فیلتر و رفع فیلتر و تعطیل و راه اندازی شده سایت آینده است.
پیمانکاران رسانه ای محسن هاشمی به شدت فعال هستند+اسناد
به گزارش حدیدنیوز، این روزها برخی رسانه ها ظاهرا به مکانی برای کسب و کار و گرفتن سهم از این و آن تبدیل شده است! یکی از این سایت ها که بارها فیلتر و رفع فیلتر و تعطیل و راه اندازی شده سایت آینده است. 

سایت آینده که با مدیریت فواد صادقی این روزها به شدت مشغول فعالیت علیه شهردار فعلی تهران است در گذشته نیز این سبک کاری را در کارنامه خود داشته است. 

این سایت که وابستگی آن به خاندان هاشمی غیر قابل انکار است از گذشته تا به امروز پیمانکار رسانه ای خانواده هاشمی بوده است. پیمانکاری که علاوه بر پیمانکاری های شهری و همکاری با مترو تهران در زمان مدیریت محسن هاشمی پروژه های رسانه ای- سیاسی این خاندان را نیز پیش می برده است. در ایام فتنه۸۸ که از قضا فواد صادقی پس از آن چندباری دستگیر و آزاد شد نیز خط رسانه ای خود را از مهدی هاشمی می گرفتند که آن روزها به سایت آقازاده آشوبگر معروف شده بود.
البته برای خاندان هاشمی ایرادی نیست که چنین پیمانکاری را در استخدام خود درآورند. ولی نوع عملکرد این رسانه قابل بررسی است.
این روزها این سایت که عواملش در گذشته و در زمان محسن هاشمی از پیمانکاران مترو تهران بوده اند به رسم وفاداری و با مطرح شدن نام محسن هاشمی برای شهرداری تهران علم تخریب رقیب را برداشته و با بدترین دشنام ها و هتاکی ها درصدد تخریب و حذف رقیب برآمده اند.
اما کیست که نداند این همه سینه چاکی و پرده دری و راه اندازی ستاد رسانه ای تخریب و سر خط کردن رسانه های همسو با چه هدفی صورت می گیرد؟ کیست که نداند همه این ها بذرهایی که برای فردا کاشته می شود و مشخص است که چه سهمی از شهردار شدن محسن هاشمی قرار است نصیب تخزیب کنندگان رقیب و پیمانکاران سابق شود! هر خط و هر تیتری که علیه رقیب زده می شود آجری است که بر دکان ۲ نبش این پیمانکاران رسانه ای اضافه می شود.
اسناد به‌دست آمده از فعالیت‌های اقتصادی تیم خبری سایت آینده که در گذشته توسط سایت رجانیوز منتشر شده بود حکایت از خدمات صادقانه و گردانندگان این سایت به محسن هاشمی به‌عنوان مدیرعامل متروی تهران دارد.
بر اساس این اسناد، مدیرمسئول و سردبیر این سایت به‌ترتیب مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت آرمان‌گستر هستند که این شرکت طی سال‌های گذشته در برخی پروژه‌های اجرایی ایستگاه‌های مترو به‌عنوان پیمانکار فعالیت کرده است. 







این در حالی است که برابر اسناد دیگر، شرکت آرمان گستر توسعه در پروژه ایستگاه مترو هفت‌تیر و محوطه‌سازی برای ایستگاه شهید بهشتی به‌عنوان پیمانکار عمل کرده است.


حال با این وضعیت و پرده دری های امروز این رسانه علیه شهردار فعلی تهران آیا می توان جز این برداشت کرد که با شهردار شدن محسن هاشمی عوامل سایت آینده که با راه اندازی ستاد تخریب قالیباف دینشان را به محسن هاشمی ادا می کنند، برای رضای خدا این فعالیت ها را انجام می دهند یا به فکر فعالیت پیمانکاری چه رسانه ای و چه فیزیکی! در آینده هستند؟
http://hadidnews.com/vdca6onu.49nym15kk4.html
منبع : تهران پرس
نام شما
آدرس ايميل شما