تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
در طول هفته سوم سال ۹۴، قیمت مرغ و میوه سیری نزولی را طی کرد.
آخرین وضعیت قیمت مرغ و میوه در بازار
به گزارش حدیدنیوز، قیمت میوه و به ویژه پرتقال که طی هفته‌های گذشته افزایش قابل توجهی پیدا کرده بود در هفته سوم سال جدید کاهش یافته و به تدریج در حال بازگشت به شرایط سابق است در همین راستا علی امامی، معاون اتحادیه بارفروشان در گفتگو با مهر از کاهش ۱۰۰۰ تومانی قیمت پرتقال خبر داد و اظهارداشت: قیمت این میوه بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان است.
 
وی با بیان اینکه سیب‌درختی نیز ۵۰۰ تومان ارزان شده است، افزود: قیمت سیب درختی درجه یک بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان و درجه دو بین ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است، ضمن اینکه قیمت نارنگی تخم ژاپنی شیراز کاهش یافته و به ۳۵۰۰ تا ۳۷۰۰ تومان رسیده است.
 
امامی، قیمت موز را بین ۳۷۰۰ تا ۳۸۰۰ تومان عنوان کرد و اظهارداشت: کیوی نیز بین ۲۸۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان به مشتری عرضه می‌شود و قیمت نوع درجه دو آن نیز ۱۵۰۰ تومان است.
 
وی با بیان اینکه هر کیلوگرم خیار رسمی و رویال بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومان به دست مشتری می‌رسد، افزود: قیمت خیار آویز بین ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، ملون ۲۰۰۰ تومان، هندوانه ۷۰۰ تومان، طالبی ۲۲۰۰ تومان، سیب زمینی ۴۰۰ تومان، سیب زمینی نو ۶۰۰ تومان، پیاز درجه یک ۷۰۰ تومان و درجه دو بین ۵۸۰ تا ۶۰۰ تومان است.
 
براساس این گزارش قیمت مرغ که در ایام نوروز به بیش از ۸ هزارتومان رسیده بود همچنان با شیبی تند روبه کاهش است به طوری که دولت برای تنظیم بازار و جلوگیری از زیان تولیدکنندگان جمع‌آوری این محصول را آغاز کرده است.
 
در همین زمینه مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با مهر قیمت مرغ را در مراکز عمده فروشی ۵۳۰۰ تومان و در مراکز خرده فروشی ۵۸۰۰ تومان عنوان کرد. همچنین به گفته محمد یوسفی، رییس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی کشور هر کیلوگرم گوشت مرغ در میادین عمده فروشی تا حدود ۵ هزار تومان هم عرضه می شود. http://hadidnews.com/vdca0ine.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما