تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۲
در آينده نزديک، نتايج مجاهدت‌های شهید تهرانی‌مقدم و همکاران ایشان انعکاس می‌یابد.
رونمایی از موشک ماهواره‌بر با سوخت جامد با قابلیت حمل ماهواره ۱۰۰کیلویی
فرمانده کل سپاه پاسداران از رونمايي پروژه‌ موشک ماهواره‌بر با سوخت جامد و با قابلیت ماهواره ۱۰۰ کیلویی تا مدار ژئو در آينده نزديک خبر داد.


به گزارش حدیدنیوز، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه مراسم نخستین سالروز شهادت سردار حسن تهرانی‌مقدم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک سال از شهادت این شهید بزرگوار می‌گذرد، اظهار داشت: در آينده نزديک، نتايج مجاهدت‌های شهید تهرانی‌مقدم و همکاران ایشان انعکاس می‌یابد. اين نتايج شامل مجموعه سیستم‌های مختلفی است که به تست نهایی رسیده‌اند.

وی اعلام کرد: پروژه‌ موشک ماهواره‌بر با سوخت جامد و با قابلیت ماهواره ۱۰۰ کیلویی تا مدار ژئو به زودی رونمایی خواهد شد.

جعفری افزود: طرح‌هایی که محصول اندیشه، ایده و تلاش سردار تهرانی‌مقدم است همچنان با روحیه جهادی متخصصین مجموعه سازمان خودکفایی سپاه در حال پیگیری است و به تدریج اجرایی شدن آنها اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به کسانی که از شکست‌ و متوقف شدن پروژه‌های شهید تهرانی‌مقدم پس شهادت ایشان سخن می‌گفتند، تصريح کرد:‌ آنها شهید تهرانی‌مقدم را به درستی نشناختند و اگر می‌شناختند، می‌دانستند که ضمانت موفقیت طرح‌های این شهید، خون پاک وی است و طرح‌های ایشان در موعد برنامه‌ریزی شده، بهره‌برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ فکر نمی‌کنم که در دنیا بیش از دو سه کشور از این توانمندی بهره‌مند باشند.

جعفری در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آیا غرب، عکس‌العملی در خصوص این پیشرفت‌ها خواهد داشت، گفت: ما باید پیشرفت‌های علمی خود را داشته باشیم و در هر زمینه‌ای کار خود را انجام دهیم. آنها ممکن است هر ادعایی بکنند، اما باید کار خود را ادامه دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین در خصوص حضور پهپاد آمریکایی در حریم هوایی ایران خاطرنشان کرد: یکی از پرنده‌های دشمن وارد محدوده FRI جمهوری اسلامی ایران شده که منطقه ممنوع پروازی بوده، حالا ممکن است اشتباهي صورت گرفته یا عمدی بوده باشد. سیستم‌های پدافندی جمهوری اسلامی ایران و هواپیماهای جنگنده سپاه پاسداران که وظیفه مقابله با آنرا داشتند به خوبی وظیفه خود را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است که اگر این اتفاق مجددا رخ دهد چنین حرکتی از سوی ایران تکرار خواهد شد. http://hadidnews.com/vdca.0nok49ni05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما