تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۸
یکی از عمّارهای روزگار ترغیبمان کرد به مطالعه کتاب «خاطرات احمد احمد»
فراخوان دیدار با اسطوره مقاومت (جانباز احمد احمد)

به گزارش سرویس وبلاگستان حدید نیوز ،  سعید ساداتی در آخرین پست وبلاگ جلبک ستیز نوشت : در ایامی که امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) ندای بصیرت سر می‌دادند، جوانانی که خود را افسر جوان جنگ نرم می‌خواندند به دنبال الگویی عمّارگونه برای خود بودند. بزرگانی که همیشه جوان‌پسند صحبت می‌کردند، نقش عمّار را برای جوانان به خوبی ایفا کردند.

بعد از آن التهابات بود که به فکر افتادیم الگویی عملی را برای مبارزه بیابیم. مبارزه ای که ابتدا نیازمند جهاداکبر با نفس بود تا در راه مبارزه و مشقّاتش به انحراف کشیده نشویم. چون دیده بودیم یارانی را که با چند شبهه روانه جبهه فتنه‌گران شده بودند.

یکی از عمّارهای روزگار ترغیبمان کرد به مطالعه کتاب «خاطرات احمد احمد»

و امروز خدا روزیمان کرده دیدار با این جوانمرد را

جوان‌مردی که فقط خود را مکلف به تکلیف کرده بود و بعد از انقلاب به دنبال سهم‌خواهی از جمهوری اسلامی نبود و چون کوهی استوار در حمایت از ولایت فقیه ایستاده است.

می‌خواهیم به منزلش برویم و در مقابلش زانوی ادب بزنیم و از او جهاد را بیاموزیم. هم جهاد اکبر و هم جهاد اصغر را.

از آنجا که دیدیم همسنگران نیز مشتاق دیدار اویند بر آن شدیم که با همراهی هم‌دیگر مهمانش شویم.

دوستانی که علاقمندند در این دیدار ما را همراهی کنند ، جهت ثبت نام می توانند از طریق پست الکترونیکی snip.online@gmail.com مشخصات خود(نام ، تعداد نفرات، شماره تلفن همراه جهت ارسال پیامک) را برای ما ارسال کنند.

لازم به ذکر است تنها ثبت نام کسانی نهایی می گردد که شماره تلفن همراه خود را برای ما ارسال نمایند زیرا آدرس منزل جانباز احمد احمد از طریق سامانه پیامکی ارسال می گردد.

زمان: پنج شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۰ لغایت ۱۶:۳۰


مکان: (حوالی میدان هروی) آدرس دقیق از طریق پیام کوتاه برای افرادی که ثبت نام نموده اند ارسال می گردد

http://hadidnews.com/vdch.-nwt23nvzftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما