تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۷
جريان اصلاح طلبي مدتي است که در خصوص حضور در انتخابات گفتگو هايي انجام مي دهد.
توهمات نزدیکان کروبی:خاتمی بیاید سال۷۶ تکرار خواهد شد

به گزارش حدیدنیوز یکی از نزدیکان نفرپنجم انتخابات۸۸در حزب اعتمادملی گفت:اگر آقاي خاتمي متقاعد شود در انتخابات آينده نامزد شود فضاي انتخابات کاملا تحت الشعاع حضور ايشان قرار خواهد گرفت.
وی افزود:جريان اصلاح طلبي مدتي است که در خصوص حضور در انتخابات گفتگو هايي انجام مي دهد تا به يک اجماع نظر برسد. اما اينکه اين مجموعه تصميم به تشکيل شوراي راهبردي گرفته باشد و بر اساس اين ساز و کار انتخابي يا انتصابي شکل بگيرد بنده چنين خبري نشنيده ام و تشکيل چنين شورايي را تاييد نمي کنم.
این عضو حزب اعتمادملی گفت:بخشي از جريان اصلاح طلب قبلا پيشنهادهايي چون تشکيل شوراي راهبردي اصلاح طلب با ترکيب خاتمي،عبدالله نوري و موسوي خوئيني ها را مطرح کرده اند.
وی مدعی شد:با حضور خاتمي بارديگر انتخابات سال ۷۶تکرار خواهد شد يعني دو شخصيت قدرتمند از دو جناح سياسي و پر سابقه کشور عملا صحنه اصلي رقابت را به خودشان اختصاص خواهند داد البته بنده پيش بيني مي کنم حضور خاتمي به گونه اي خواهد بود که ايشان با فاصله زياد از رقيب خود پيروز انتخابات شود.
وی در مورد جریان اصولگرا گفت:با توجه به اختلافاتي که در جريان اصولگرا وجود دارد به نظر مي رسد جريان دولت مقابل جريان اصولگراي سنتي مقاومت داشته باشد و با يک نامزد مستقل از جريان سنتي اصولگرا وارد رقابت شود به عبارت ديگر با حضور چهره شاخصي چون خاتمي از سوي اصلاح طلبان يک رقابت دو قطبي بين اصلاح طلبان و اصولگرايان نزديک به جريان دولت روبرو خواهيم شد. سنتي هاي اصولگرا به دنبال کانديداتوري علي اکبر ولايتي خواهند بود لذا با توجه به نزديکي ايشان به هاشمي تلاش خواهند کرد جريان ميانه روي نزديک به هاشمي را هم جذب خود کنند . چهره هايي چون علي لاريجاني و قاليباف و محسن رضايي هم تاکنون تلاش کرده اند حضور خودشان را در انتخابات اعلام کنند اين در حالي است که دولت تلاش مي کند از يک چهره نزديک به خود براي ورود به انتخابات استفاده کند.
البته این عضوحزب اعتمادملی نگفت که خاتمی با چه مجوزی خواهد توانست که در انتخابات شرکت کند؟آیا فتنه گری های وی در سال۸۸ و تلاش هایش برای براندازی از ذهن و خاطر مردم پاک خواهد شد؟

http://hadidnews.com/vdce.v8vbjh8nw9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

تو غلط میکنی به خاتمی میگی برانداز