تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۳
عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود درباره ترور شهید سید رضی و راهبرد مقاومت مطلب قابل تاملی نوشت.
راهبرد موفقی که در جبهه مقاومت نباید رها شود!
به گزارش حدید نیوز، عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

شهید ‎سیدرضی موسوی ترور شد نه بخاطر اینکه یک عنصر تهاجمی در سپاه قدس بود. او را شهید کردند چون ارشدترین مستشار ایرانی در پشتیبانی و راهبری جبهه های غزه و لبنان بود. پشتیبانی و حمایت از مقاومت بدون درگیری مستقیم ایران، استراتژی ضروری ما است؛ راهبردی که اسرائیل می‌خواهد آن را مختل کند، حتی اگر هزینه‌اش تقابل مستقیم با ایران باشد!

وقتی شما صحنه را میچینید، خودتان هم با هنرمندی در آن بازی می‌کنید و اهدافتان را یکی پس از دیگری محقق می‌نمایید، نباید اجازه دهید دشمن تمرکز شما را از آن مسیر موفق بردارد و یا شما را به زمین بازی دیگری که اینبار خودش تعیین کرده بکشاند. ایران با ارزیابی شرایط و با در نظر گرفتن واقعیت های میدان، از بین تهاجم مستقیم و پشتیبانی از متحدان، دومی را انتخاب کرده است. در واقع این میدان است که تعیین می‌کند مقاومت وارد چه فازی شود تا نتیجه بهتری بگیرد، نه خواسته‌های من و شما در فضای مجازی!

ایران رهبر جبهه مقاومت است، بازوی حقوقی و دیپلماتیک آن است و قدرت چانه زنی دارد؛ در کل، مجموعه‌ای از مولفه‌ها در این ماجرا لحاظ، و نتیجه آن شده که ایران فعلا نباید مستقیما وارد این درگیری شود، همانطور که آمریکا نمی‌شود. اساسا حریف اسرائیل حماس است، و ایران در واقع رژیم صهیونیستی را در حدی نمیبیند که با آن وارد درگیری شود.

ضمن اینکه اگر ایران ورود می‌کرد، این آگاهی که امروز دنیا را فرا گرفته و این حمایت‌های جهانی شکل نمی‌گرفت. ولی حالا، هم غزه در نگاه ملت‌ها عزیز است و هم هر کسی که از او حمایت می‌کند؛ و البته در راس آنها جمهوری اسلامی ایران!

مشرق
http://hadidnews.com/vdcayune.49nay15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما