تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۹
اگر غرب می‌دانست که با اهانت به مقدسات اسلامی بازارهای خود را در جهان اسلام به کلی از دست خواهد داد یا با تحریم مؤثر اقتصادی و سیاسی از سوی کشورها و ملت‌های مسلمان روبرو خواهد شد هرگز چنین جسارتی نمی‌کرد.
اگر غرب می‌دانست، هرگز چنین جسارتی نمی‌کرد
به گزارش حدیدنیوز به نقل از حرف تو، وبلاگ "عربی، معاصر، وحدت شیعه و سنی و سیاست" نوشت: صهیونیست‌ها تحت حمایت دولت آمریکا، فیلمی برای توهین به حضرت محمد (ص) ساختند؛ آنان به پیامبری توهین کردند که سمبل پاکی، مهربانی، اخلاق و پیامبر تفکر و تعقل است؛ به راستی اگر غرب در ادعای دموکراسی صادق است پس چرا مقدسات یک میلیارد و پانصد میلیون مسلمان برای او پشیزی ارزش ندارد؟!

ادعا می‌کنند پخش فیلمهای موهن بیانگر آزادی بیان و اندیشه در غرب است اما معلوم نیست چرا این آزادی فقط برای کسانی است که کتاب مقدس مسلمانان را به آتش می‌کشند یا به مقدس‌ترین چهره اسلام اهانت می‌کنند؟!

چرا چنین آزادی برای ساخت فیلم‌های ضد صهیونیستی وجود ندارد؟! چرا دانشمندی همچون روژه گارودی که تاریخ هلوکاست را نقادانه ورق زده بود در فرانسه - که به اصطلاح مهد آزادی است - محاکمه شد؟!

چرا حتی نمایندگان سنا و کنگره آمریکا نمی‌توانند اسرائیل را نقد کنند؟! چرا هر پروفسور آمریکایی که نگاه انتقادی علیه صهیونیست‌ها بروز داده به شدت تحت فشار قرار گرفته و به عنوان «دانشمند خطرناک» مورد تهدید و توهین قرار گرفته است که یک نمونه‌اش انتشار کتابی با عنوان « صد و یک پروفسور خطرناک » است که فهرستی از منتقدان اسرائیل را با هدف بدنام کردن و بایکوت دانشمندان آزاداندیش آمریکایی ارائه داده است. عنوان لاتین این کتاب اینست:the professors : the ۱۰۱ most dangerous academics in america

در غرب آزادی هست اما تا جایی که با منافع صهیونیسم و تشکیلات مخفی که با رسانه و پول و دروغ و تجارت سلاح تمامی مردم دنیا را به بردگی گرفته است، تعارض پیدا نکند.

در آمریکا اگر بر ضد رئیس جمهور شعار بدهید آزادید زیرا مشکلی برای ارکان نظام نوین برده داری ایجاد نمی‌کند ولی اگر کسی به مسئله اصلی یعنی تشکیلات مخفی صهیونیستی که پشت پرده عمده تحولات غیرمنصفانه دنیاست، اشاره کند به سرعت سرش را زیر آب می‌کنند یا در رسانه‌ها به کلی بایکوت می‌شود.

پیامبر (ص) به مسلمانان آموخته که حتی نسبت به کافرانی که با ما سر جنگ ندارند از نیکی کردن دریغ نکنیم: لا ینهاکم الله عن الذین لم یقاتلوکم فی الدین و لم یخرجوکم من دیارکم ان تبروهم و تقسطوا الیهم.(سوره ممتحنه ؛ آیه ۸)

* غرب هیچگاه درباره اسلام و مقدسات اسلامی منصف نبوده و نیست

در قرآن بیش از ۸۰۰ بار به تعقل، تفکر، تعمق، دانایی و پرهیز از خرافات و تقلید کورکورانه تشویق شده است؛ کسی که به حضرت محمد (ص) توهین می‌کند دشمن خرد و دانایی است. (کافیست ریشه علم و عقل و فهم و فقه را در قرآن جستجو کنید)

کسانی که به چنین پیامبر اسلام جسارت می‌کنند در واقع به اخلاق و تعقل و به وجدان انسانی و به همه ارزش‌های آسمانی توهین می‌کنند؛ توهین به محمد (ص) توهین به عیسی و موسی و ابراهیم و همه انبیای الهی است که لا نفرق بین احد منهم و صلی الله علیهم أجمعین.

ممکن است کسانی بگویند: «مسلمانان نباید اعتراض کنند زیرا انها هم می‌توانند فیلم بسازند و جواب بدهند» اما انصاف اینست که پیامبر (ص) به مسلمانان آموخته که دروغ نگویند و تهمت نزنند پس مسلمانان اصولا نمی‌توانند در موضوعاتی مانند تهمت و افترا، مقابله به مثل کنند.

اینجاست که اصولا استفاده از شیوه تهمت و دروغ و اهانت در مقابل مسلمانان بسیار غیرمنصفانه است؛ البته غرب هیچگاه درباره اسلام و مقدسات اسلامی منصف نبوده و نیست.

پیامبر به ما آموخته که حتی درباره دشمنان خود منصف باشیم: لایجرمنکم شنئان قوم علی أن لا تعدلوا (سوره مائده؛ آیه ۸ ) پس مسلمانان نمی‌توانند از شیوه غربی‌ها استفاده کنند و متقابلا به آنها تهمت بزنند یا بی‌انصافی کنند.

وانگهی بر فرض که مسلمانان نیز فیلمی در پاسخ به اهانت‌های غرب بسازند؛ این فیلم را در کدام رسانه باید پوشش دهند؟! آیا امپراطوری منسجم رسانه‌ای غرب اساسا مجال مطرح شدن به چنین فیلمی خواهد داد؟! کدام شبکه پربیننده جهانی حاضر است حقیقت اسلام و قرآن را بدون تحریف به نمایش بگذارد؟!

رسانه‌های غربی تنها برش‌هایی گزینشی از آیات جهاد را همراه با تحریفات لفظی و معنایی به مخاطبان خود ارائه می‌دهند و همواره از طرح کامل و صادقانه تعالیم قرآن درباره ارزش‌های انسانی و اخلاق طفره می‌روند.

مدیریت منسجم رسانه‌های غرب طبق استراتژی خاص خود موضوعات بی‌ارزش را انبوه سازی و بزرگنمایی می‌کند که حرف حق در میان هیاهو هیچ گوش شنوایی پیدا نکند؛ شیوه نوین غرب برای سانسور اینست که رسانه‌ها آنقدر اطلاعات بی ارزش را پمپاژ کنند که ندای مخالفان غرب در این میانه گم شود و به هیچ وجه شنیده نشود.

*غرب هرگز با نصیحت و استدلال به جاده انصاف باز نمی‌گردد

غرب با غلبه رسانه‌ای اش انسان را مجدداً به بردگی گرفته است؛ دلیل ما بر این مدعا همین است که توانسته‌اند پیامبر اسلام (ص) را که به راستی منادی بزرگ تفکر، علم، پاکی و مهربانی است به عنوان فردی بی منطق و بی احساس و هوسران معرفی کنند و از چنین دروغ بزرگی شرم نکنند.

اکنون ما مسلمانان برای مقابله با این ستم تاریخی رسانه‌های دروغگو و ریاکار غربی چه باید بکنیم؟

حقیقت اینست که غرب درباره دیگران به هیچ اصل اخلاقی یا حقوق بشری پایبند نیست و آنچه از مزایای حقوق بشر می‌گویند عملا خاص جوامع خودشان است زیرا در نظر غربی‌ها، انسان غیرغربی از حیوان کمتر است و این نگاه آنان در عملکرد خونین و سیاهشان در عراق، افغانستان، فلسطین، لبنان، زندان گوانتانامو و ... جلوه‌گر است.

غرب هرگز با نصیحت و استدلال به جاده انصاف باز نمی‌گردد؛ بنابراین ما امت رسول الله (ص) اگر می‌خواهیم که به پیامبرمان اهانت نشود راهی نداریم جز اینکه در همه ابعاد قوی و مقتدر شویم.

اگر مسلمانان متحد، قدرتمند و پایبند به اصول خود بودند، غرب هرگز جرأت جسارت به مقدساتشان را پیدا نمی کرد؛ اگر غرب می‌دانست که با اهانت به مقدسات اسلامی بازارهای خود را در جهان اسلام به کلی از دست خواهد داد یا با تحریم مؤثر اقتصادی و سیاسی از سوی کشورها و ملت‌های مسلمان روبرو خواهد شد هرگز چنین جسارتی نمی‌کرد.

مشکل اصلی اینست که ما مسلمان همواره مشغول اختلافات داخلی خود هستیم و باید قوی شویم؛ به قول شهید نواب صفوی : مسلمان یعنی قوی. http://hadidnews.com/vdcf.jdjiw6dtygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما