تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۵
منابع خبری شنبه شب از برگزاری تظاهرات هزاران نفر در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو، قدس اشغالی و حیفا خبر دادند.
تظاهرات هزاران نفر در تل‌آویو علیه کابینه رژیم صهیونیستی
به گزارش حدید نیوز از خبرگزاری سما فلسطین، هزاران نفر در خیابان کابلان در تل آویو علیه کابینه صهیونیستی تظاهرات کردند و خواستار انحلال کابینه بنیامین نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان همچنین خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه هستند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان علیه کابینه در تل آویو حمله‌ور شده و هفت معترض را بازداشت کرده است.

همزمان تظاهراتی نیز مقابل محل اقامت نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی برگزار شده است و معترضان خواستار آزادی فوری اسرای صهیونیستی در غزه هستند.

همچنین هزاران صهیونیست با برپایی تظاهراتی در شهر حیفا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی، ضمن سر دادن شعارهایی علیه نخست وزیر این رژیم، خواستار آزادی اسرای صهیونیستی شدند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.
http://hadidnews.com/vdcfjjdm.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما