تاریخ انتشار :جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۷
فرمانده قرارگاه فرهنگی، اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت امروز جبهه مقاومت معنایی جز گسترش عظیم فرهنگ استکبار ستیزی ندارد و این فرهنگ مقاومت است که آمریکا را به مذلت نشانده است.
سردار جعفری: فرهنگ مقاومت عامل مذلت آمریکا است
به گزارش حدید نیوز،  سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» شب گذشته در یادواره سرداران و شهدای نجف‌آباد شهر حمیدیا، با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین لزوم معرفی ابعاد شخصیتی آنها به نسل جوان، اظهار کرد: رمز اقتدار امروز ایران اسلامی فداکاری شهدا و برخورداری از روحیه و فرهنگ شهادت است.

وی افزود:‌ فرهنگ مقاومت که امروز بلای جان مستکبران جهان شده، نشأت گرفته از باور و فرهنگ ایرانی اسلامی است که با رهبری امام خمینی ره و تبیعت محض شهدا تشکیل و امروز بین تمام ملت‌های مسلمان نهادینه شده است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی، اجتماعی بقیه الله(عج) گفت: شهدای انقلاب اسلامی در سایه ایمان و استقامت برای ایران عزت و امنیت خلق کردند و باید همیشه اهداف الهی آنها در جامعه و بین اقشار مختلف گسترش یابد.

سردار جعفری در ادامه با اشاره به نقش الگویی رزمندگان ایران اسلامی برای جبهه مقاومت، تصریح کرد: مقاومت امروز جبهه مقاومت معنایی جز گسترش عظیم فرهنگ استکبار ستیزی ندارد.

وی در پایان با بیان این‌که دشمنان بدانند هیچ وقت به اهداف شوم خود علیه ملت ایران نخواهند رسید، تأکید کرد:  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر کجا مردم حضوری فعال در صحنه داشته‌اند نظام انقلابی به اهداف خود رسیده و بدون شک در ادامه راه باید این همکاری بیش از گذشته ادامه داشته باشد.
http://hadidnews.com/vdcd5x0s.yt0jo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما