تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۱
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز خبر داد.
به گزارش حدیدنیوز،علی نوری‌پور امروز اظهار کرد: در حال حاضر تردد در مسیر گزنگ به پلور در محور مواصلاتی هراز نیمه‌سنگین بوده و حجم تردد در آن بالاست.
 
وی افزود: به جز این منطقه تردد در دیگر مناطق مازندران روان بوده و رفت‌وآمدها در آن به سهولت انجام می‌شود.
 
نوری‌پور با اعلام اینکه هم‌اکنون شاهد خروج خودروها و ترک مسافران نوروزی از شمال کشور و مازندران هستیم، بیان کرد: در حال حاضر حجم تردد در مبادی خروجی و محور مواصلاتی هراز بیشتر از دیگر نقاط است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام خروج آخرین دسته از مسافران نوروزی و گردشگران که در مازندران و استان‌های شمالی کشور اقامت داشتند، ادامه داد: هم‌اکنون شاهد ساعات پایانی مسافرت‌های نوروزی و موج دوم سفرها هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه بیشتر ترددها از آمل به مقصد پایتخت کشور است، افزود: حجم تردد صبح امروز پایین بوده و سهولت تردد در جاده شریانی هراز مشاهده می‌شود.
 
نوری‌پور با تاکید بر اینکه حجم تردد در مناطقی همانند تونل شماره یک، پنج‌آب و سه‌راه بلده بالا بوده تا حدی که ترافیک را نیمه‌سنگین کرده است، ادامه داد: در مناطق پارک‌جنگلی میرزا کوچک‌خان، نارنجستان و پل چلاو هم بر تعداد ترددها افزوده می‌شود.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان آمل با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی عمومی برای روان شدن ترافیک، هوای امروز محور هراز و بخش لاریجان را صاف و آفتابی دانست.
 
نوری‌پور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیشتر ترددها از آمل به سمت تهران بوده و تردد کمتری را از پایتخت کشور به مازندران شاهد هستیم.
 
وی با اعلام اینکه تاکنون تصادف سنگین منجر به فوت و یا جرح شدید در این محور پرتردد کشور گزارش نشده است، گفت: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی حرکت کرده و به دستورات ماموران پلیس‌راه، راهداران و ماموران نیروی انتظامی گوش فرا دهند. http://hadidnews.com/vdcbfsbf.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما