تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۸
پایگاه اجتماعی فيسبوك، با افزودن امکانات جدیدی، زمينه را براي افزایش اطمينان از ميزان صحت اخبار منتشره در صفحات اين پايگاه فراهم مي كند.

به گزارش حدیدنیوز به نقل از العالم، در حالي كه هزاران خبر، مقاله، تحليل و تصوير روزانه در پايگاه اجتماعي فيسبوك مي شود و شماري از آنها قابل تأييد و شماري نيز مورد ترديد هستند، هيچگونه ابزار روشني براي اطمينان از صحت مطالب منتشره وجود ندارد. از اين رو طراحان سايت مذكور درصددند زمينه اطمينان از اين مطالب را فراهم كنند.

به نوشته سايت مصري اليوم السابع، براساس اين روش، بيننده با كليك بر خبر يا مطلب مورد نظر، به كليه اخبار و مقاله های منتشر شده درباره موضوع دست مي يابد و اين امر زمينه اطمينان از جديد و صحيح بودن خبر را فراهم مي نمايد.

به نوشته سايت ENGADGETS، سخنگوي فيسبوك، درباره اين ويژگي جديد اظهار کرد: اين ويژگي در زمان حاضر به صورت آزمايشي در اختيار شماري از كاربران قرار دارد. اما تلاش ها براي تكميل آن ادامه دارد تا دقت آن افزايش يافته و در زمينه تفكيك اخبار واقعي از ساختگي بيشترين كمك را به كاربران ارائه نمايد. http://hadidnews.com/vdcgu39w.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما