تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۸
آیا عارف با بایکوت اصلاح طلبان روبرو می شود؟

عارف به دنبال عبور از خاتمی و روحانی در انتخابات مجلس دهم

عارف در انتخابات مجلس دهم به دنبال عبور همزمان از خاتمی و روحانی است. وی معتقد است که به میزانی که دولت آقای روحانی موفق عمل نکند نیروهای بیشتری از اصلاح طلبان گرد وی جمع می شوند.
عارف به دنبال عبور از خاتمی و روحانی در انتخابات مجلس دهم
به گزارش حدیدنیوز، شنیده های خبرنگار سراج۲۴ حاکی است که برخی اصلاح طلبان به خاتمی پیشنهاد کرده اند که با تیم دولت ائتلاف کرده و برای مجلس دهم لیست مشترک ارائه دهند.
گزارش سراج۲۴ حاکی از آن است که اصلاح طلبان این روزها سخت به دنبال بستن تیم نهایی خود متشکل از چند حلقه برای انتخابات مجلس دهم هستند . هریک از این حلقه ها افرادی هستند که درصورت رای نیاوردن حلقه بالاتر با توجه به سفید بودن احتمال ورود به مجلس را خواهند داشت.
اصلاح طلبان نزدیک به خاتمی به وی پیشنهاد داده اند که چنانچه دولت در حوزه های اقتصادی و سیاست خارجی موفق عمل کند باید لیستی ترکیبی با لیست دولت ارائه دهند و اگر عملکرد دولت ضعیف باشد با ریزش نیرو مواجه می شود و در این میان اصلاح طلبان به سمت یک لیست واحد حرکت می کنند. این طیف معتقد است که نزدیکی به حسن روحانی و هاشمی در انتخابات آتی می تواند بقای این طیف در حکومت را تثبیت کند.
در همین راستا گفته می شود عارف در انتخابات مجلس دهم به دنبال عبور همزمان از خاتمی و روحانی است. وی معتقد است که به میزانی که دولت آقای روحانی موفق عمل نکند نیروهای بیشتری از اصلاح طلبان گرد وی جمع می شوند . در واقع هر چه دولت ضعیف ترعمل کند افراد بیشتری از آقای روحانی جدا شده و بیشتر به سمت عارف می روند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا پروژه عبور عارف ا زخاتمی و روحانی موفق می شود یا عارق با بایکوت اصلاح طلبان روبرو می شود و از صحنه سیاسی حذف می شود؟! http://hadidnews.com/vdcjyve8.uqeohzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما