تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۳
سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه اعلام کرد

افزایش حمایت از کشاورزی در ۴۷ کشور جهان

«سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه» حمایت از کشاورزی ۴۷ کشور جهان را افزایش داد.
افزایش حمایت از کشاورزی در ۴۷ کشور جهان
«سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه» حمایت از کشاورزی ۴۷ کشور جهان را افزایش داد که بیشترین حمایت از کشور ژاپن و کمترین از کشور نیوزیلند است، آمریکا و رژیم صهیونیستی هم درگروه کمترین‌ها قرار دارند.


به گزارش حدیدنیوز به نقل از سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه، حمایت دولت‌ها برای کشاورزی درسال ۲۰۱۲ افزایش یافت و این حمایت بعد از کاهش طولانی مدت حمایت که بیشترین کاهش حمایت در سال ۲۰۱۱ به ثبت رسید، صورت گرفت.



براساس این گزارش، حمایت عمومی از تولید‌کنندگان به میانگین یک ششم درآمد ناخالص مزرعه در ۴۷ کشور تحت پوشش سازمان همکاری اقتصادی و توسعه رسید و به  ۱۷ درصد درآمد ناخالص مزرعه در سال ۲۰۱۲ افزایش یافت.



سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه، ۷ کشور از ۴۷ کشوری که نقش مهمی در بازارهای غذا و کشاورزی دنیا را بررسی کرده است.



این کشورها شامل برزیل، چین، اندونزی، قزاقستان، روسیه، آفریقای جنوبی و اوکراین است.



براساس این گزارش در حوزه سازمان همکاریهای اقتصادی و توسعه ۲۵۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۲ حمایت شده است که این ۱۹ درصد درآمد ناخالص مزرعه است و این میزان در سال پیش از آن ۱۸ درصد بود.



براساس این گزارش، بیشترین حمایت از ژاپن ۵۶ درصد کره ۵۴ درصد نروژ ۶۳ درصد، سوئیس ۵۷ درصد درآمد ناخالص مزرعه شده است و نیز کشورهایی که کمترین حمایت را داشته رژیم صهیونیستی ۱۱ درصد، مکزیک ۱۲ درصد آمریکا ۷ درصد، استرالیا ۳ درصد، شیلی ۳ درصد و نیوزیلند یک درصد است.



اتحادیه اروپا اعلام کرد که سازمان همکاریهای اقتصادی و توسعه تمایل دارد، این حمایت از ۱۹ ـ ۱۸ درصد درآمد ناخالص مزرعه افزایش دهد.



در ژوئن ۲۰۱۳ در سیاست کشاورزی کشورهای عضو اتحادیه اروپا موافقت شد که بین سالهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ برای ۲۸ کشور میزان تولید و اندازه مزرعه مبنای حمایت مطرح شود. http://hadidnews.com/vdccxpqi.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما