تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۶
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با « حدیدنیوز »

وزرای کابینه باید مثل جوانان دوندگی داشته باشند

بهرام بیرانوند: مجلس بنا به وظیفه ذاتی خود با دقت و هوشیاری سوابق وزرا را بررسی می‌کند.
وزرای کابینه باید مثل جوانان دوندگی داشته باشند
مردم حافظه نزدیکشان تحرک و پرکاری احمدی‌نژاد و وزرای ایشان بوده است، اگر میانگین سنی کابینه دکتر روحانی بالا است باید وزرای روحاین مثل جوانان دوندگی داشته باشند، اگر چنین نکنند عقب خواهند ماند، کسی که عقب بماند از نظر مردم شایسته وزارت نخواهد بود.

بهرام بیرانوند، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با « حدیدنیوز» در مورد وزرای پیشنهادی گفت: مجلس بنا به وظیفه ذاتی خود با دقت و هوشیاری سوابق وزرا را بررسی می‌کند و واکنش وزرای پیشنهادی را رصد می‌کند که در مواقع حساس چه واکنشی داشته‌اند. 

عنوان کرد: کابینه آقای روحانی وظایف بزرگی به عهده گرفته و شعارهای بزرگی داده است ملت مترصد هستند شعارهای اقتصادی و ایجاد شغل برای ۵ میلیون جوان تحصیل‌کرده و نیز مقابله با استکبار چگونه محقق خواهد شد. 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار کرد: دکتر روحانی اعلام کرده به دنبال حفظ اصول و پایداری در برابر دشمنان است، این خواست مردم و نظام نیز است. 

وی در مورد سن بالای وزرای کابینه گفت: دکتر روحانی و تیم او خود را در معرض یک مقایسه قرار می‌دهند، مردم حافظه نزدیکشان تحرک و پرکاری احمدی‌نژاد و وزرای ایشان بوده است، اگر میانگین سنی کابینه دکتر روحانی بالا است باید وزرای روحاین مثل جوانان دوندگی داشته باشند، اگر چنین نکنند عقب خواهند ماند، کسی که عقب بماند از نظر مردم شایسته وزارت نخواهد بود. 

عضو فراکسیون اصولگایان مجلس در پایان گفت: وزرای نیرو و کشاورزی بیشتر از سایر وزرا در کمیسیون کشاورزی مورد بررسی قرار می‌گیرند http://hadidnews.com/vdcef78w.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما