تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۲
دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو از بازنگری در دستورالعمل و ضوابط خدمات پس از فروش خودرو با هدف سخت‌گیرانه‌تر شدن این دستورالعمل خبر داد.
به گزارش حدیدنیوز، عباسعلی غیاثی اظهار کرد: طبق یک روال معمول هر دو سال یکبار در دستورالعمل و ضوابط خدمات پس از فروش خودرو در کشور بازنگری می شود.



وی با بیان این که آخرین بازنگری در این دستورالعمل دو سال پیش صورت گرفت، خاطرنشان کرد: بنابراین موعد جدید بازنگری در این دستورالعمل فرا رسیده و این کار تا پایان سال صورت خواهد گرفت.



دبیر انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: بازنگری در دستورالعمل و ضوابط خدمات پس از فروش خودرو با هدف سخت گیرانه تر شدن این دستورالعمل و کسب رضایت مشتریان و خدمات گیرندگان صورت می گیرد.



به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازنگری جدید شاخص های مدنظر در زمینه کسب رضایت مصرف کنندگان سخت گیرانه تر شده و بسترهای لازم برای ارتقای سطح خدمات شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروسازان فراهم می شود.



غیاثی تصریح کرد: بازنگری در دستورالعمل و ضوابط خدمات پس از فروش خودرو با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران صورت می گیرد http://hadidnews.com/vdch-xni.23n-zdftt2.html
منبع : اقتصاد ایرانی
نام شما
آدرس ايميل شما