تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۶
اما بی بی سی سعی می کند تا آنان را نماینده جامعه مسلمانان معرفی کرده و اعمال شنیع آنها را به دین اسلام منتسب کند.
باز هم بی بی سی!
به گزارش حدیدنیوز، در حالی که چند صباحی از جریان رسوایی های اخلاقی  "جیمی سویل" مجری مشهور بی بی سی و پیامدهای آن  نمی گذرد، این رسانه انگلیسی اقدام به انتشار خبری می کند درباره تجاوز افراد " طالبان" به یک نوجوان تا بدینوسیله با القاء به مخاطبین به سیاه نمایی علیه اسلام بپردازد.



 







این وب سایت در این خبر با لحنی خاص و البته جهت دار، مذهب را منحصر در طالبان که ظاهری اسلامی داشته و در واقع وهابیونی بیش نیستند، معرفی می کند و آورده است:« متهم در این ویدیو می‌گوید ملاهایی که از سوی طالبان موظف به "تبلیغ" بوده‌اند، او و افراد دیگر را هر روز آموزش می‌دادند و برای آنها تبلیغ مذهبی می‌کردند. بر اساس اظهارات این زندانی در این ویدئو، این مبلغان به او و دیگر همقطارانش قرص‌هایی می‌دادند و بعد آنها را به اجرای عملیات انتحاری تشویق می‌کردند. این فرد گفته که طالبان و مبلغان این گروه به مخاطبان خود می‌گفتند که برای بمبگذاری انتحاری آماده شوند و در دنیای دیگر به بهشت خواهند رفت.»







همانطوری که ملاحظه کردید بی بی سی در کمتر از سه خط، بارها از کلماتی همچون تبلیغ، تبلیغ مذهبی، مبلغان، ملاها ... و در نهایت از بهشت استفاده کرد تا به مخاطب خود القاء نماید این دین اسلام است که چنین افرادی را پرورش می دهد.



 



این در حالی است که طالبان به عنوان یک گروه تروریستی تنها داعیه مسلمانی سر می دهند و با رفتارهای غیراسلامی خود بخاطر تاثیر پذیریشان از تفکر وهابیت، نه تنها مشروعیتی نداشته و ندارند بلکه مقبولیتی نیز در جامعه اسلامی ندارند اما بی بی سی سعی می کند تا آنان را نماینده جامعه مسلمانان معرفی کرده و اعمال شنیع آنها را به دین اسلام منتسب کند.







البته این نوع اخبار در بی بی سی مسبوق به سابقه می باشد خصوصا در مورد شورشیان سوریه که کراراً از الفاظی همچون اسلامگریان، اسلامگرایان جهادی و جهادی استفاده می کند در حالیکه معنای "جهاد" در اسلام؛ رو یا روی مسلمانان با کفار است.







استفاده جهت دار بی بی سی انگلیس مختص به شورشیان سوریه نبوده و از این واژگان برای تمامی گروهک های وهابی ـ تکفیری در سراسر دنیا صدق می کند تا با مخدوش کردن چهره اسلام، این دین را دینی خشن جلوه داده و به نوعی در روند گرایش به این دین خلل وارد کند.







بی بی سی انگلیس پس از سیاه نمایی علیه دین در انتهای خبر خود آورده است:«البته هنوز مشخص نیست که اعترافات این متهم تحت چه شرایطی گرفته شده است.» http://hadidnews.com/vdccexqi.2bqeo8laa2.html
منبع : جام
نام شما
آدرس ايميل شما