تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۱
سلسله رسوایی های جنسی کارکنان با سابقه بنگاه خبری بی بی سی سبب شده است تا این شبکه اعتماد مخاطبان خود را از دست بدهد و برای کارکنان خود کلاس های آموزشی جهت مقابله با آزار جنسی مسئولان شبکه برگزار کند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایرنا، تشکیل پرونده ای با عنوان تجاوز به صدها کودک توسط یکی از مجریان مشهور و باسابقه شبکه رادیویی و تلویزیونی بی بی سی این هفته ها باعث شکل گیری فضای بی اعتمادی و تشویش در انگلیس نسبت به این رسانه ۹۰ ساله شده و واکنش مقام های سیاسی و رسانه ای را به دنبال است. ماریا میلر وزیر فرهنگ انگلیس در واکنش به این خبر و از بین رفتن اعتبار عمومی، بی بی سی را یک نهاد مهم ملی برای انگلیس خواند و بازگرداندن اعتبار و اعتماد عمومی به آن را حیاتی دانست.

پایگاه اینترنتی دیلی میل نیز در نهم آبان ماه به نقل از نیک کلگ معاون نخست وزیر انگلیس از مدیران ارشد بی بی سی که چشمشان را بر اعمال تجاوزگرانه کارمندان خود بسته اند انتقاد کرد.

جورج انتویستل مدیر برکنار شده بی بی سی نیز اعلام کرده بود، رسوایی کارمند مشهور بی بی سی سبب از دست رفتن اعتماد به این شبکه خبری شده است.

وی مدعی شد که تمام توان خود را برای همکاری با پلیس، تحقیقات کامل و عذرخواهی در این خصوص انجام خواهد داد، اما مطمئن است که با وجود انجام تمامی این کارها زمان زیادی لازم است تا اعتماد پیشین مخاطبان دوباره به بی بی سی بازگردد. http://hadidnews.com/vdccmeqs.2bqxo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما