تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۲
روز گذشته خبری به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم در رسانه ها منتشر شد که حکایت از پخش یکی از سریال های شبکه نمایش خانگی در رسانه ملی در آینده نزدیک داشت.
بازیگر ساختارشکن در رسانه ملی
به گزارش حدیدنیوز، روز گذشته خبری به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم در رسانه ها منتشر شد که حکایت از پخش یکی از سریال های شبکه نمایش خانگی در رسانه ملی در آینده نزدیک داشت؛  شبکه آی‌فیلم قرار است برای اولین بار یکی از مجموعه‌های شبکه نمایشی خانگی - سرالآ «ساخت ایران» - را به روی آنتن ببرد .

 

اکنون مجموعه «ساخت ایران» که در آن بازیگرانی چون محمد رضا گلزار،‌امین حیایی،‌ فرهاد اصلانی‌، بهنام تشکر،‌ گوهر خیراندیش‌ و... هنرنمایی کردند در مرحله ترجمه و دوبله است تا پس از آماده شدن از شبکه آی‌فیلم پخش شود .



گويا ورق برگشته است؛ اين همان صدا و سيماست كه از پخش آنونسهاي سريالهاي شبكه نمايش خانگي هم خودداري ميكرد، رسانهاي كه مديرانش حتي به ارگانهاي مطبوعاتي خود نيز سپردهاند تا چاپ آگهيهاي تبليغاتي اين آثار را هم نپذيرند اما به نظر می رسد با ادامه دار شدن رکود در رسانه ملی مدیران این سازمان مجبور شده اند تا برای نجات خود و بازیابی مخاطبینشان دست به دامن سطحی ترین آثار شبکه نمایش خانگی شوند .

 

اما در این میان برای انتخاب اول آیا به نظر نمی رسد که پخش سریالی نظیر ساخت ایران که از ابتدای ساخت همواره مورد نقد بوده و برخی از بازیگران آن به دلیل حاشیه سازی در ماه های اخیر زیر ذره بین بوده اند کار درست باشد ! بازیگری مثل گلزار که تا چندی پیش و پس از اخبار حاشیه‌ا‌ی که درباره‌ی او منتشر شده بود، گفته می‌شد که وی در آمریکا به سر می‌برد و به تازگی مشاهده شده که به ایران برگشته است اما گفته می‌شود برای بازی در فیلم مسعود کیمیایی به تفاهم نرسیده است ؛ وی که حتی انتشار برخی تصاویر زننده از او در کشور های غربی با برخی افراد نه چندان مثبت در نظر مردم ایران انتقاد هایی را هم در پی داشت.







آیا وجاحت دادن دوباره به شخصیتی که خود به دلیل اعمال منافی رفتارش از نظر مردم ایران به عنوان یک سوپر استار افتاده است توسط رسانه ملی جمهوری اسلامی کاری در خط فرهنگی انقلاب اسلامی است امیدواریم که با هوشیاری بیشتر مدیران رسانه در این زمینه نگاهی دگربار به این جریان در تلویزیون شود . http://hadidnews.com/vdcf0cd0.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما