تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹
نیروهای امنیتی لبنان دو روز پیش یک زن سگ‌باز را دستگیر کردند که از هواداران احمد الاسیر تروریست سلفی صیدا بوده است.
ارتباط سلفی افراطی صیدا با زن سگ باز +عکس
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مشرق، نیروهای امنیتی لبنان دو روز پیش لیال کبابجی از هواداران احمد الاسیر را پیش توقیف کردند، وی در تمامی فعالیت‌های الاسیر مشارکت داشته است.



این زن لبنانی که در یک محل فروش حیوانات خانگی در عبرا کار می‌کرد، یک هفت تیر جنگی از نوع ۹ میلیمتری و مسلسلی از نوع ام ۴ و یک دستگاه بی سیم از الاسیر گرفته بود، وی مأموریت داشت هر تحرکی در خیابان عمومی در عبرا را به اطلاع الاسیر برساند.



وی در پایگاه های اجتماعی صفحه ای را در فیس بوک راه اندازی کرده بود که صیدا مقبره شیعیان نام داشت، وی در این صفحه به انتشار مطالب تحریک‌آمیز مذهبی و قومی و دفاع  از اقدامات تروریستی اقدام می‌کرد، تحریک و ناسزا گویی علیه شیعیان از مأموریت‌های اصلی وی در این صفحه بوده است.













نکته جالب در روابط احمد الاسیر که ادعای تدین و سلفی‌گری می‌کرد، ‌این است که این زن علاوه بر اینکه زنی محجبه و متدین نبود، تصاویر نیمه لختی از وی نیز در صفحه فیس بوک خود منتشر می‌کرد.



وی همچنین بیش از ۵۰ عکس از خود با سگ‌ها را منتشر کرده است که ارتباط الاسیر با این زن ادعاهای این تروریست فراری در تظاهر به شریعت اسلامی را کاملا نقش بر آب می‌کند. http://hadidnews.com/vdccx4qi.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما