تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۲
تصاویر چهره های ضدانقلاب در نشریه تندرو اصلاح طلب

کلاس "هنر پیشگی" کار دست فتنه گران داد

هفته نامه آسمان وابسته به گروهای افراطی اصلاح طلب که به دنبال استحاله فرهنگی در جامعه هستند...
کلاس "هنر پیشگی" کار دست فتنه گران داد
هفته نامه آسمان وابسته به گروهای افراطی اصلاح طلب که به دنبال استحاله فرهنگی در جامعه هستند در شماره جدید خود به بهانه نقد و تبلیغ یک فیلم، تصاویر و آراء یک مجرم سیاسی را منتشر کرد.

به گزارش حدیدنیوز، هفته نامه اصلاح طلب آسمان وابسته به گروهای افراطی اصلاح طلب که به دنبال استحاله فرهنگی جامعه هستند در شماره جدید خود به بهانه نقدو تبلیغ فیلم کلاس هنر پیشگی، تصاویر و آراء یک مجرم سیاسی را منتشر کرد.





در شماره اخیر هفته نامه آسمان مطلبی با عنوان تبلیغ "کلاس هنرپیشگی" منتشر شده که در ذیل آن از نطریه و تصویر جعفر پناهی، مجرم سیاسی کشور استفاده شده است.



علیرضا داوودنژاد کار گردان فیلم کلاس هنر پیشگی که هم اکنون بر پرده سینماهای تهران قراردارد پیش از این نیز در گفتگوهای رادیویی و مصاحبه‌ها خواستار برداشتن قید و بند از دست و پای جعفر پناهی  شده بود.



این درحالی است که جعفر پناهی به دلیل شرکت در اردوکشی های خیابانی سال ۸۸ دو بار دستگیر شده و زندانی سیاسی محسوب می‌شود. بار اول، در روز ۸ مرداد ۱۳۸۸ و بار دوم در دوشنبه ۱۰ اسفند به همراه ۱۸ نفر از معترضان و مدعیان تقلب در انتخابات که همگی دستگیر شدند.



این نشریه را یکی از بازوهای سیاسی و فرهنگی تئورسین های تندرو اصلاح طلب که در فتنه ۸۸ بر علیه رای ملت کودتا کردند منتشر می کنند که در این حال برخی از خبرنگاران و دبیران آن به دلیل فعالیت های غیر قانونی بارها بازداشت شدند.

  http://hadidnews.com/vdcepn8w.jh8nfi9bbj.html
منبع : سراج24
نام شما
آدرس ايميل شما