تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۲
این خودرو سوپر اسپرت دارای یک موتور ۵.۲ لیتری V۱۰ ‌است که اکنون در گالاردو LP ۵۷۰-۴ به کار گرفته شده است ولی دارای خروجی در حدود ۶۰۰ اسب بخار خواهد بود.
به گزارش حدیدنیوز، جانشین خودرو بسیار موفق لامبورگینی گالاردو در اوایل سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد و حالا نخستین جزئیات مربوط به این خودرو موسوم به Cabera منتشر شده است. 



این خودرو سوپر اسپرت دارای یک موتور ۵٫۲ لیتری V۱۰ ‌است که اکنون در گالاردو LP ۵۷۰-۴ به کار گرفته شده است ولی دارای خروجی در حدود ۶۰۰ اسب بخار خواهد بود و از سایر جزئیات آن نیز می‌توان به سیستم انتقال قدرت ۷ سرعته کلاج دوگانه به همراه سیستم تعویض الکترونیکی دنده با بهبودهای بسیار در قابلیت‌های رانندگی روزانه این سوپراسپرت اشاره کرد.

انتظار می‌رود که کابرا دارای به اشتراک گذاری پلت فرم با آئودی R۸ مدل ۲۰۱۵ باشد که بدین معنی است که باید انتظار دیدن مقدار زیادی از آلومنیوم و فیبرکربن در بدنه خودرو باشیم که باعث سبک شدن این محصول و رسیدن آن به وزن ۲۸۶۵ پوندی باشیم.

به طور طبیعی نیز انتظار می‌رود تا یک سال بعد نیز باید شاهد ورود این خودرو به خیابان‌ها نیز باشیم. http://hadidnews.com/vdcdjj0x.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما