تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۲
وی در این روزها با بسیاری از نمایندگان مجلس در خصوص اخذ رای اعتماد به تعدادی از وزرای پیشنهادی کابینه حسن روحانی ملاقات داشته است.
رایزنی حسن بیادی در مجلس برای رای اعتماد وزرای کابینه ر وحانی
طی روزهای گذشته حسن بیادی نایب رییس سابق شورای شهر تهران به همراه تیم مذاکره کننده ای از همراهان شورای شهر در اتاق های کمیسیون های مجلس شورای اسلامی دیده شده است.
به گزارش حدیدنیوز وی در این روزها با بسیاری از نمایندگان مجلس در خصوص اخذ رای اعتماد به تعدادی از وزرای پیشنهادی کابینه حسن روحانی ملاقات داشته است.
وی که در سال 84 از مدافعان احمدی نژاد بود و سپس به عنوان یکی از جدی ترین منتقدان وی تبدیل شد، اخیرا در مصاحبه های متعددی به تمجید از ترکیب تیم معرفی شده توسط حسن روحانی برای کابینه جدید پرداخته است.
بیادی اخیرا در مصاحبه ای گفته است: « مثلاً آقای دکتر نجفی که بعنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی شده‌اند دارای سوابق درخشانی در سازمان برنامه و بودجه کشور بوده و کارکنان آموزش و پرورش هنوز خاطرات خوش زمان وزارت ایشان را فراموش ننموده‌اند و یا آقای حجتی که دارای سابقه پرکار و کارشناسانه‌ای در وزارت جهاد و کشاورزی هستند خودکفایی کشور در زمینه تولید گندم و بسیاری دیگر از محصولات دامی در زمان وزرات ایشان بوقوع پیوسته است و وزرای دیگر هم دارای چنین سوابقی می‌باشند
http://hadidnews.com/vdcfy1d0.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما