تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳
بهروان درباره مراسم قرعه‌کشی لیگ‌برتر اظهار داشت: امروز از ساعت ۱۸ در تالار وحدت قرعه‌کشی مسابقات آغاز خواهد شد که این موضوع در شبکه سوم سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود.
به گزارش حدیدنیوز، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با فارس درمورد برگزاری تمرینات تیم‌ها پیش از افطار، عنوان کرد: علم ورزشی می‌گوید در زمانی تمرینات را انجام دهید که مسابقات در همان زمان برگزار می‌شود، با توجه به گرمایی هم که هم‌اکنون پیش از افطار وجود دارد توصیه ما به باشگاه‌ها این است که تمرینات خود را در نزدیکی غروب و یا پس از افطار برگزار کنند.

وی ادامه داد: وقتی قرار است مسابقات بعد از افطار برگزار شود بهتر از تمرینات هم در همان بازه زمانی انجام شود تا بازیکنان هم بتوانند به راحتی روزه خود را بگیرند و مشکلی نداشته باشند.

رئیس کمیته مسابقات لیگ درباره دیدارهای دوستانه یادآور شد: این موضوع مربوط به خود باشگاه‌ها است و درباره آن تصمیم خواهند گرفت.

بهروان درباره مراسم قرعه‌کشی لیگ‌برتر اظهار داشت: امروز از ساعت ۱۸ در تالار وحدت قرعه‌کشی مسابقات آغاز خواهد شد که این موضوع در شبکه سوم سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود پس از آن هم مراسم تجلیل از برترین‌ها را خواهیم داشت که این قسمت نیز بخش‌های مهم آن پخش مستقیم می‌شود، حال نمی‌دانم مراسم تا پایان از شبکه سوم پخش می شود یا خیر، این موضوع دیگر به مسئولان تلویزیونی بستگی دارد.

وی درباره انتخاب برترین‌ها تأکید کرد: از نظر ما همه افراد خوب و برتر هستند اما کمیته مربوطه شاخصه‌هایی داشته و افرادی را انتخاب کرده است، هر شخصی که در حوزه خود کار می‌کرد به گونه‌ای خوب است اما نمی‌توان همه افراد را انتخاب کرد، به هر حال یک نفر انتخاب می‌شود و انشاا.. نفرات بعدی در سال های آینده انتخاب خواهند شد.
بهروان از اهدای هدایایی به نفرات برتر در این مراسم خبر داد. http://hadidnews.com/vdcb5gb5.rhbfspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما