تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۶
ادعای رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه « بروید اصل قضیه را پیدا کنید» ثابت می کند که بازنشستگی و منع قانونی بهانه ظاهری برکناری بهروان بوده و برای علت یابی اصلی باید به سراغ همان عواملی رفت که کفاشیان را برای استعفا تحت فشار گذاشته است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از رویداد، حضور غلامرضا بهروان در رأس سازمان لیگ از همان ابتدا با حاشیه هایی همراه بود. بهروان که شرایط برعهده گرفتن این سمت را نداشت، چندین ماه به عنوان سرپرست سازمان لیگ فعالیت داشت تا اینکه در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که چندی قبل برگزار شد، قرار بود وی به طور رسمی ریاست سازمان لیگ را بر عهده بگیرد اما نامه سازمان بازرسی مبنی بر بازنشسته بودن بهروان و منع قانونی برای تصدی این مسئولیت موجب شد تا این بار نیز ریاست بهروان مشروط باشد. 

به موازات مطرح شدن بحث کنار رفتن علی کفاشیان از ریاست فدراسیون فوتبال، بحث برکناری بهروان و بازگشت دوباره عزیز محمدی مطرح شد که ظاهرا بازنشسته بودن بهروان دلیل اصلی آن عنوان می شود. 

با این حال رئیس سازمان لیگ که گویا ازکنار رفتنش ناراحت است، در گفتگو با رسانه ها اظهار نظرهایی انجام داده تا افکار عمومی جامعه را به همان سمتی که خودش تمایل دارد، بکشاند.
بهروان تاکید دارد که بازنشستگی وی مساله ای فرعی است و اصل قضیه چیز دیگری است که وی نمی تواند بیش از این بازگو کند اما افکار عمومی جامعه ورسانه ها با کدهایی که در اختیار دارند، بایستی به علت اصلی کنار رفتن وی پی ببرند. 

با وجود تمام انتقاداتی که به فدراسیون کفاشیان و همکاران وی وارد است، مشخص است که بهروان تمایلی برای کنار رفتن از مسئولیتش ندارد اما شرایطی به وجود آمده که وی برخلاف تمایل باطنی باید این مسئولیت را به شخص دیگری واگذار کند. 

از طرفی علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال نیز برای کنار رفتن از صندلی ریاست فدراسیون فوتبال به شدت تحت فشار است و به طورضمنی استعفایش از این مسولیت را اعلام کرده است و به نظر می رسد کنار رفتن وی با برکناری بهروان در اصل دلایل مشترکی دارد که در وضعیت فعلی بازگو کردن آن ها به صلاح فدراسیون نشینان نیست.
http://hadidnews.com/vdcdnj0f.yt0ss6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما