تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: چرا به استقلال و سپاهان کاری ندارند اما پرسپولیسی که در آرامش به سر می‌برد را منفجر می‌کنند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تسنیم، محمد رویانیان در حاشیه نشستی که برای همکاری با باشگاه پیام ارتباطات داشت درباره اینکه اگر عابدینی مدیرعامل پرسپولیس نظر او چیست به خبرنگاران گفت: اگر او را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند می‌توانیم با هم کار کنیم. من در بخش اقتصادی فعالیت می‌کنم و او هم در کار باشگاه.

وی با اشاره به تغییراتی که قرار بود در پرسپولیس ایجاد شود گفت: به هر شکل من قبلا کیش شدم، امیدوارم مات نشوم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه آیا در صورت کنار گذاشته شدنش از مدیرعاملی پرسپولیس واقعا در این تیم خواهد ماند، گفت: واقعا می‌مانم اما مدیرعاملی پیدا نمی‌شود که نیامده، به من فحش ندهد و مرا نکوبد. بیاییم کنار هم کار کنیم چون من ادعایی در فوتبال ندارم. تاکنون جام هم نگرفته‌ام که بخواهم به آن افتخار کنم ولی خدمتگزار خوبی هستم. اگر مدیری مرا بخواهد هستم ولی نمی‌توانم بگویم به زور مرا بخواهند.

رویانیان در مورد اینکه چرا تنش‌هایی مانند اتفاقات پرسپولیس در استقلال رخ نمی‌دهد، گفت: سوال من از شما خبرنگاران این است چرا پرسپولیس که در آرامش تیمش را بست و از همه زودتر کارش را آغاز کرد شرایطش به گونه‌ای پیش می‌رود که به یکباره به چالش ملی تبدیل می‌شود؟ من مواردی را می‌دانم اما نمی‌توانم بگویم. تیم رقیب در بدترین شرایط قرار دارد اما به او کاری ندارند. سپاهان بیشترین پول را که برای دولت است هزینه می‌کند اما کسی به این تیم کاری ندارد ولی پرسپولیس که در آرامش به سر می‌برد یک دفعه منفجر شد. چرا؟ من می‌دانم دلیلش چیست اما نمی‌گویم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا حمایت نکردن از گزینه دولت در انتخابات دلیل اقدام برای برکناری‌اش بود، در حالی گفت که وارد این مسائل نمی‌شود که به نظر می‌رسید با حرکت سرخود سوال خبرنگار را تائید می‌کند.

خبرنگاری از احساس رویانیان پس از اینکه از ماندن او در پرسپولیس حمایت‌های زیادی شد پرسید و او گفت: احساس غرور و افتخار می‌کنم، احساس ویژه‌ای است که مردم و رسانه‌ها به من لطف کردند و از آن لحظه فکر می‌کنم کارم بسیار سنگین‌تر شده مقابل لطف مردم رسانه‌ها و پیشکسوتان اگر تمام زندگی‌ام را هم بگذارم کم است. این همه لطف راچطور می‌توانم جبران کنم؟

مدیرعامل پرسپولیس در مورد جزئیات طرح این شهر الکترونیک در قشم گفت: کشور ما در آینده به سمت استفاده از بسته‌های الکترونیک پیش می‌رود و تجارت اقتصاد ما هم بر پایه الکترونیک مسیرش را طی خواهد کرد. از آنجایی که دبیر کارگروه پیشخوان دولت بودم می‌دانم چه بسترهای اقتصادی جدیدی وجود دارد که دنیا در حال بهره‌برداری از آن است به همین دلیل ایجاد شهر الکترونیک می‌تواند به پیشبرد فعالیت‌های تجاری و تبادل علم، فرهنگ و فناوری از این شهرهای الکترونیک استفاده کرد.

رویانیان اضافه کرد: با شریک وارد این کار اقتصادی می‌شویم و نگاهمان هم اقتصادی است. همانطور که گفتم به خاطر آشنایی که با این سیستم و همچنین ارتباطاتی که دارم می‌خواهیم بهره‌برداری اقتصادی کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در نقل و انتقالات گفت: ۲ بازیکن در خط هافبک می‌خواهیم به دلیل اینکه حدادی‌فر را نتوانستیم جذب کنیم البته خودش هم نمی‌دانست که با ذوب‌آهن قرارداد دارد. سعدمحمدی و ابراهیمی از ذوب‌آهن این موضوع را تائید کردند و حالا باید یک هافبک خارجی و داخلی را جذب کنیم. در حال حاضر تقریبا تمام بازیکنان مدنظر را گرفتیم که تعدادشان به ۱۰ نفر می‌رسد و چون ۱۲ بازیکن از تیم رفتند ۲ نفر دیگر را هم می‌توانیم جذب کنیم.

او گفت: یکی مانند مهدوی‌کیا از فوتبال خداحافظی کرد و کریمی هم از دست ما رفت. ۲ بازیکن ارزشمند را دست دادیم که شاید نشود جای آنها را پر کرد اما امیدوارم کسانی که جایگزین می‌شوند به آنها نگاه کنند و رو به جلو پیش روند.

مدیرعامل پرسپولیس در فاصله کمتر از ۱۲ ساعت از آخرین اظهارنظرش در مورد انصاری‌فرد بازهم درباره این بازیکن گفت: همانطور که گفته بودم پرسپولیس خانه این بازیکن است و او را دوست داریم. انصاری‌فرد بازیکن با اخلاق و خوبی است. امیدوارم تصمیمش را بگیرد که در اروپا یا پرسپولیس افتخار ایران باشد.

رویانیان در پاسخ به این پرسش که آیا از استقلال بازیکن می‌گیرند یا خیر گفت: نمی‌دانیم استقلال در چه وضعیتی قرار دارد. آنها می‌گویند که از پرسپولیس بازیکن گرفته‌اند و کری زیادی می‌خوانند ولی ما با کسی کری نداریم. من و فتح‌الله‌زاده دیگر پیر شده‌ایم. در مورد تیموریان هم باید بگویم کدام تیم ایرانی او را نمی‌خواهد؟ ما هم این بازیکن را می‌خواهیم ولی باید ببینیم شرایطش چگونه است و نظر دایی چیست.

نظر باشگاه پرسپولیس برای جذب مجتبی جباری دیگر سوالی بود که رویانیان اینگونه به آن پاسخ داد: او هم بازیکن ارزشمندی است ولی اول باشگاه استقلال را مقدم می‌دانیم و اگر آنها جباری را جذب نکردند در این باره فکر می‌کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اظهارنظر رئیس‌جمهور مبنی بر خصوصی‌شدن پرسپولیس گفت: از رئیس‌جمهور ممنونم و امیدوارم زودتر دستورش اجرایی شود. پیشنهادمان این است که بخشی از سهام باشگاه را به شرکت پیشکسوتان هبه کنند و قسمت دیگر آن را به بخش تجاری بدهند تا این ۲ با هم کار کنند اما این موضوع باید به درستی تعریف شود.

وی اضافه کرد: شاید بخش خصوصی و پیشکسوتان نتوانند به همین راحتی با هم کنار بیایند. از ابتدا باید پکیجی تهیه و سهم پیشکسوتان، بخش خصوصی و هواداران در آن مشخص شود. مسلما پیشکسوتان توان مالی خرید باشگاه را ندارند و حتی اگر به آنها هبه شود توان توسعه مالی‌اش را نخواهند داشت. به نظر من تلفیقی از پیشکسوتان، بخش خصوصی و هواداران تنها گزینه است.

رویانیان گفت: مثلا اگر ۴۰ یا ۴۹ درصد سهام پرسپولیس به هواداران داده شود هر سهم بین آنها تقسیم می‌شود که پول آن به ۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد. از آن طرف بخش خصوصی را بیاورند به پیشکسوتان دهند تا مدیریت فوتبال را در دست بگیرند. همچنین این کار برای توسعه تجارت و اقتصاد باشگاه خواهد بود.

وی ادامه داد: با این کار هواداران احساس مالکیت می‌کنند. ما این پیشنهادات را می‌گوییم اما کسی به آن توجه نمی‌کند. این طرح را باید هر چه زودتر اجرا کنند. باشگاه پرسپولیس باید در بخش خصوصی به پیشکسوتان و بقیه سهام به هواداران واگذار شود که اجرای این طرح نه تنها در پرسپولیس بلکه انقلاب بزرگی در فوتبال ما خواهد بود. http://hadidnews.com/vdcc0eqi.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما