تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۰
مدیرعامل پرسپولیس ضمن اعلام حمایت از علی دایی گفت: نیازی نیست برای فصل آینده از استقلال بازیکن بگیریم.
به گزارش حدیدنیوز، محمد رویانیان در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص هدف باشگاه پرسپولیس از جذب بازیکنان جوان برای فصل آینده عنوان کرد: سیاست باشگاه پرسپولیس این است که بازیکنان جوانی را جذب کنیم تا میانگین سنی تیم به ۲۴ و ۲۵ سال برسد. این رویه ادامه‌دار خواهد بود.

وی افزود: اینکه صرفا یک بازیکن با تجربه یا سنش بالا باشد خیلی تاثیرگذار نیست و حتی در مواقعی باعث به هم ریختن توازن تیم می‌شود. ممکن است یک بازیکن با تجربه نتواند در ارنج تیم قرار بگیرد. البته تمام این موارد بستگی به نظر سرمربی دارد.

مدیرعامل پرسپولیس ضمن اعلام حمایت از علی دایی تصریح کرد: تمام برنامه‌هایی که قبلا موجب خدشه‌دار شدن رابطه باشگاه و علی دایی شده بود را آسیب‌شناسی کردیم و اعلام می‌کنیم با تمام قدرت از سرمربی تیم‌مان حمایت می‌کنیم. انشاءالله می‌توانیم با دایی ناکامی‌های گذشته را جبران کنیم.

رویانیان در واکنش به این مسئله که برخی از بازیکنان لیگ برتری در مصاحبه‌هایشان از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کنند اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ بازیکنان از نام پرسپولیس سوءاستفاده می‌کنند که ما این موضوع را قبول نداریم. آنها می‌خواهند با نام پرسپولیس بازارگرمی کنند. اگر واقعا از پرسپولیس پیشنهادی دارند از باشگاه‌شان نامه‌ای برای اثبات این مسئله بیاورند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن از استقلال برنامه‌ای دارد یا خیر تاکید کرد: خیر، چه نیازی است که بخواهیم استقلال را تضعیف کنیم و از این تیم بازیکن بگیریم؟ می‌خواهیم روی اصول، تیم فصل آینده‌مان را ببندیم.

مدیرعامل پرسپولیس از جلسه با همتای سپاهانی خود خبر داد و اعلام کرد: قرار است امشب با آقای رحیمی درباره بالا نرفتن قیمت بازیکنان جلسه‌ای برگزار کنیم چون فعلا تیم ما و سپاهان رقبای اصلی در فصل نقل و انتقالات هستند.

رویانیان در خصوص کمک مالی وزارت ورزش باشگاه پرسپولیس گفت: وزارت ورزش ۲.۵ میلیارد به ما و ۳.۵ میلیارد به استقلال پول داده اما توقع داریم مبلغ بیشتری از مجلس و دولت برای کمک به باشگاه پرسپولیس دریافت کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره برنامه‌ این باشگاه در خصوص تیم‌های پایه گفت: فعلا ۵ مربی تیم‌های پایه‌مان را به برزیل اعزام کردیم تا دو هفته آنجا آموزش ببینند. بعد از آن هم قرار است ۵ بازیکن را به این کشور برای آموزی اعزام کنیم.

وی ادامه داد: از همین جا اعلام می‌کنم برنامه‌های تیم‌های پایه پرسپولیس تازه در حال شروع شدن است و اعزام مربیان و بازیکنان به این کشور اول کار است. هدف ما این است که در بخش آکادمی و تیم‌های پایه عملکرد خوبی داشته باشیم. در این راه هم حمید استیلی بدون هیچ چشمداشتی به پرسپولیس خدمت می‌کند. http://hadidnews.com/vdcfm1d0.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما