تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۸
فقط نشان صلح معتبر است؟!

آقای رویانیان واقعیت را بپذیر

ما باید قبول کنیم تیم‌های اروپایی و فوتبال دنیا یک سر و گردن از ما بالاترند .
آقای رویانیان واقعیت را بپذیر
خودمان را نباید گول بزنیم لیگ دو خیلی از تیم‌ها از سطح فوتبال ما بالاتر است حالا هم استقلال ۸۵ شده،‌ اینترمیلان ۱۲۰، باورکنید مانده‌ام. ما باید قبول کنیم تیم‌های اروپایی و فوتبال دنیا یک سر و گردن از ما بالاترند.

به گزارش حدیدنیوز به نقل ازسراج24 محمد رویانیان در مصاحبه‌ای رتبه ۸۵ استقلال در رده‌بندی‌ای که توسط یک سایت منتشر شده است را زیر سوال برده است. رویانیان گفته: «من تیم‌هایی مثل برزیل، پرتغال و حتی فرانسه و ترکیه را از نقشه خارج کردم و اصلاً گفتم این تیم‌ها در دنیا نیستند. نمی‌دانم با چه فرمولی استقلال ۸۵جهان شده، مانده‌ام لطفاً فوتبالی‌ها به من کمک کنند. کشورهایی مانند اسپانیا، ایتالیا، ‌انگلیس و آلمان تقریباً ۸۰ تیم سطح اول لیگ برتری و حتی دسته یکی دارند اما استقلال در رده ۸۵ است؟ خودمان را نباید گول بزنیم لیگ دو خیلی از تیم‌ها از سطح فوتبال ما بالاتر است حالا هم استقلال ۸۵ شده،‌ اینترمیلان ۱۲۰، باورکنید مانده‌ام.

وی ادامه داد: ما باید قبول کنیم تیم‌های اروپایی و فوتبال دنیا یک سر و گردن از ما بالاترند به خاطر همین خیلی از مسائل را ارزیابی کردم و باز هم می‌گویم کشورهایی مانند برزیل، آرژانتین، فرانسه و برخی دیگر را از نقشه جهان خارج کردم حالا هلند هم به جای خودش اما باز هم به مشکل خوردم. من نمی‌دانم استقلال با چه فرمولی ۸۵ جهان شده ولی باز هم می‌گویم من همیشه خوشحال می‌شوم که تیم‌های ما سربلند باشند. ولی مثل اینکه یادمان رفته ما سوم آسیاییم و فوتبال اروپا نیز چند سرو گردن از فوتبال ما بالاتر است. اما استقلال ۸۵ می‌شود، ان‌شاءلله مبارکش باشد.»

این اظهارات سردار سرخ‌ها در حالی مطرح شد که چندی پیش موسسه‌ای با نام صلح نشانی را به دایی و رویانیان داد و همان زمان بود که پرسپولیسی‌ها و رسانه‌هایی که اکثرشان هواداران همین تیم هستند به قدری این موضوع را بزرگ کردند که گویی یونیسف چنین نشانی را به مدیرعامل و سرمربی تیم‌شان داده است، اما پس از آن شاهد بودیم که در بخش‌های مختلف خبری از جمله خبر ۲۰:۳۰ این نشان را زیر سوال برد و اعلام کرد که معلوم نیست این موسسه از کجا آمده است!

به هر حال اگر سردار نشان صلح آن موسسه - که معلوم نیست از کجا آمده است - را قبول دارد و پزش را می‌دهد باید این رده‌بندی را هم که از طریق یک سایت معتبر بین‌المللی مطرح می‌شود بپذیرد. احتمالا شما هم نشان صلح‌تان را با فرمول ۱۲ امتیاز از ۳ بازی گرفته‌اید؛ درست است؟

...و چه خوب می‌شود که سردار با واقعیت‌ها و موفقیت‌های چند سال اخیر استقلال بیشتر آشنا شود و بپذیرد که حریف سنتی‌‌اش در سال‌های اخیر عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس داشته است. http://hadidnews.com/vdchwqni.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما