تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵
یک نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه رییس‌جمهور منتخب در کابینه‌ی خود از افراد شاخص و متخصص استفاده خواهد کرد، گفت: مساله‌ی گرایش به گروهها و احزاب ملاک انتخاب آقای روحانی در کابینه نخواهد بود.
به گزارش حدیدنیوز، محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب از ورزیدگی عقلانی و سیاسی برخوردار است، به سوابق وی در فعالیت‌های اجرایی کشور اشاره کرد و گفت: در مجموع تمامی مشخصه‌ها و خصوصیات وی باعث می‌شود که در جهت تحقق شعارهایش که عمده‌ی آن حاکم کردن اعتدال و عقلانیت در کشور است، گام بردارد.

وی خاطر نشان کرد: روحانی با توجه به سوابق خوبی که دارد مورد پسند مردم قرار گرفته و رای مردم را نیز کسب کرده است لذا مطمئن هستم که کابینه‌ی وی از افراد شاخص و با تجربه و متخصص تشکیل خواهد شد که می‌توانند با تعامل و هماهنگی صحیح کارها را پیش ببرند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور منتخب از ابتدا نیز اعلام کرده که کابینه وی کابینه‌ای فراجناحی خواهد بود، خاطرنشان کرد: مساله‌ی گرایش به گروهها و احزاب ملاک انتخاب رئیس‌جمهور منتخب نخواهد بود، بلکه کارآمدی تخصص تعهد ، تدین و دلبستگی به انقلاب اسلامی جزء گزینه‌هایی است که ملاک انتخاب وی خواهد بود.

وی تاکید کرد:‌ بنابراین فکر می‌کنم رئیس جمهور خود بتواند تعادل و هماهنگی بسیار خوبی را میان وزرا و کابینه برقرار کند. http://hadidnews.com/vdchkini.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما