تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۹
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حکمی، محمد پنجعلی را به عنوان مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس منصوب کرد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در حکم محمد رویانیان آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای محمد پنجعلی

پیشکسوت عزیز و گرانقدر پرسپولیس و فوتبال ایران

با توجه به سوابق ارزنده و پر افتخار جنابعالی در فوتبال ایران و پرسپولیس و نظر به تجربیات گرانبهای شما، بدینوسیله جنابعالی را که طی روزهای اخیر با عشق، دلسوزی و تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کرده‌اید به نمایندگی از پیشکسوتان پرسپولیس به عنوان مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس منصوب می‌نمایم.

امید است در سایه مدیریت جنابعالی، درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران در فصل پیش رو شاهد سربلندی پرسپولیس و هوادارانش باشید.
محمد رویانیان
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس

به گزارش مشرق، محمد رویانیان همچنین در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: آقای پنجعلی از جمله پیشکسوتانی هستند که مایه مباهات و افتخارات پرسپولیس بوده و سال‌های متمادی به عنوان کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران تلاش کرده و روزهای شادی را رقم زده‌اند. حضور آقای پنجعلی در تیم بزرگسالان در همین روزهای اخیر موجبات افزایش روحیه و همدلی در کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان شده است.

وی افزود: بسیار خوشحالم که از تجربیات این پیشکسوت عزیز و گرانقدر می‌توانیم در راستای سربلندی و موفقیت پرسپولیس بهره‌مند شویم. بر این اساس، آقای پنجعلی به عنوان مدیر تیم فوتبال بزرگسالان زیر نظر مدیر عامل فعالیت خواهند کرد و ارتباط مستقیم کلیه عوامل باشگاه با تیم از طریق مدیر تیم فوتبال بزرگسالان برقرار خواهد شد و سرپرست تیم نیز باید با هماهنگی سرمربی و مدیر تیم بزرگسالان اقدامات لازم را انجام داده و گزارشاتی از فعالیت‌های اجرایی انجام شده را به مدیر تیم بزرگسالان ارائه نماید. مدیر تیم در ارتباط مستقیم با مدیریت باشگاه خواهد بود و در واقع مدیر تیم بزرگسالان به نوعی نماینده مستقیم مدیریت باشگاه در تیم بزرگسالان محسوب خواهد شد.

رویانیان ادامه داد: آقای پنجعلی به واسطه روحیات، اخلاقیات تجربیات و عشق و علاقه‌ای که به پرسپولیس دارند می‌توانند منشاء خدمات بسیاری در تیم باشند. تا آنجا که می‌دانم و بررسی کرده‌ام در تیم‌های حرفه‌ای فوتبال اروپا نیز مدیر تیم نقش بزرگی را در مسائل تیم و باشگاه ایفا می‌کند و بنده امیدوارم که بتوانیم از این طریق به بسیاری از اهداف مد نظر برای موفقیت تیم دست یابیم. http://hadidnews.com/vdcbfwb5.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما