تاریخ انتشار :شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه اتفاقات اخیر زیرنظر وزیر نبود، گفت: عده‌ای برای برکناری‌ام لابی کرده بودند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تسنیم، محمد رویانیان در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس درباره ابقایش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس گفت: من نوکر مردم و هوادارانم و غیر از این هیچ چیز نیستم. از وزیر ورزش تشکر ویژه می‌کنم، ۲۰ سال است با هم کار می‌کنیم. واقعا از او ممنون هستم که با احساس مسئولیت کارش را انجام می‌دهد. درباره اینکه وضعیت خودم چگونه شده خبری ندارم اما با توجه به جلسه‌ای که با عباسی داشتم احساس مسئولیت به هواداران را ستودنی می‌دانم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد حضور نداشتن در جلسه هیات مدیره گفت: هیات مدیره تشکیل جلسه داد و من هم قبل از جلسه با عباسی نشستی داشتم و دیدم که او به من و هواداران محبت دارد و به پرسپولیس عشق می‌ورزد. گپ و گفت دوستانه‌ای با هم داشتیم، چای خوردیم از او خواستم در جلسه هیات مدیره شرکت نکنم و عباسی هم قبول کرد.

رویانیان اضافه کرد: در جلسه هیات مدیره شرکت نکردم ولی همانطور که قبلا وزیر ورزش گفته بود تلاشش این است که تصمیم درست بگیرد. او احترام بنده را به عنوان پیشکسوتی که در این مملکت خدمت می‌کند و همچنین و به عنوان یک خادم پرسپولیس نگه داشت و این موضوع برایم جالب بود.

رویانیان تاکید کرد که متوجه نشده چه اتفاقی افتاده است ولی چون اطرافیانش در تمرین پرسپولیس به او تبریک گفتند خودش هم احساس می‌کند به عنوان مدیرعامل ابقاء شده است. او در همین رابطه گفت: فعلا با قاطعیت هستم.

هنگامی که بحث برکناری رویانیان مطرح شد هواداران و همچنین رسانه‌ها در انتقاد به نحوه انجام این کار از حضور رویانیان در سمت مدیرعاملی پرسپولیس حمایت کردند. رویانیان در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کرد روزی میان پرسپولیسی‌ها چنین محبوبیتی پیدا کند گفت: واقعا بی‌نظیر بود. فکر نمی‌کردم به عنوان یک سرباز کوچک این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: باورم نمی‌شود که رسانه‌ها از من حمایت کردند. آنهایی که در یک سال و خورده‌ای مرا می کوبیدند هم حمایت کردند. نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد که حتی مخالفان من نیز دست به حمایت زدند. این موضوع نشان می‌دهد که هدف همه تقویت ورزش است و به این دلیل به رسانه‌ها تبریک می‌گویم.

رویانیان تاکید کرد: از هواداران باشعور که مرا برای نوکری قبول کردند سپاسگزارم. ما در برابر مردم چیزی نیستیم و فقط این خدمت به آنهاست که ارزش دارد و بقیه مسائل شخصی است. وقتی به مردم خدمت می‌کنید یعنی به خدا خدمت کرده‌اید. از تمام رسانه‌هایی که علیه و له من نوشتند تشکر می‌کنم. تاکید می‌کنم آنها نشان دادند که هدفشان ارتقای ورزش است.

مدیرعامل پرسپولیس با رد این ادعا که مردم و هواداران پرسپولیس نتیجه‌گرا هستند گفت: همه می‌گفتند اینگونه است ولی دیدیم که آنها بالاتر از نتیجه می‌خواهند. آنها خادمی می‌خواهند که برای توسعه باشگاه و انجام کارهای زیربنایی تلاش کند. هواداران نشان دادند کسی را می‌خواهند که صادق باشد. صداقت همیشه جواب می‌دهد. من هر چه دارم از این ملت و مردم است.

در حالی که خبرنگاران در تمرین امروز پرسپولیس اطراف رویانیان جمع شده بودند تا بالاخره متوجه شوند مسئله اصلی چه بود که بحث‌های برکناری رویانیان پیش آمد خودش در این رابطه گفت: نمی‌دانم چه بود. البته می‌دانم! بعضی‌ها لابی‌هایی را انجام داده بودند اما چیزی که واضح است این است که این مسائل دست وزیر ورزش نبود.

رویانیان گفت: آنها نباید چنین کاری را می‌کردند. ما حاکم نیستیم که بخواهند عزلمان کنند و برای ادامه کار نقشه بکشند و جنگ سرد و گرم راه بیندازند. اگر من را بردارند مهم نیست اما نمی‌دانم چرا عده‌ای پشت صحنه نقشه کشیدند. وزیر ورزش در این رابطه به من توضیحاتی داد و باید بگویم که او شفاف‌تر از همه برخورد کرد.

به گزارش تسنیم، محمد رویانیان در پاسخ به این سوال، حالا که ابقاء شده است هدفش چیست، گفت: ادامه کار، حمایت از دایی، بازیکنان و نوکری هواداران. http://hadidnews.com/vdcaiynu.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما