تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۶
افراد مسلح روز گذشته بیمارستان پلیس منطقه «حرستا» در ریف دمشق و یک مرکز توانبخشی معلولان در منطقه «برزه» در دمشق را با خمپاره گلوله‌باران کردند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، گروه‌های مسلح روز گذشته جمعه بیمارستان «پلیس» در منطقه «حرستا» از توابع ریف دمشق در جنوب سوریه را دو گلوله خمپاره بمباران کردند.

در جریان این حمله یکی از دیوارهای محل اقامت پرستاران فرو ریخت بدون آنکه آسیبی به پزشکان، پرستاران و بیماران این بیمارستان وارد کند.

از سوی دیگر و از منطقه «برزه» در دمشق نیز گزارش شده است که افراد مسلح یک قبضه خمپاره به مرکز توانبخشی معلولان این منطقه شلیک کردند که تنها خسارات مادی برجای نهاد.

از ریف دمشق همچنین گزارش شده که ارتش سوریه با به اجرا گذاشتن چند عملیات نظامی در مناطق الخماسیة و الاحمدیة موفق به انهدام یک دستگاه خودرو مجهز به تیربار ضد هواپیما و کشتن «ماجد الکحلا»، سرکرده گروه تروریستی «کتیبة شباب البرا» شد.

همچنین نیروهای ارتش سوریه در عملیات دیگری که در منطقه «حجیره» به اجرا گذاشتند، یک سرکرده اردنی ملقب به «شیخ بدر» و چند فرد مسلح وابسته به جبهة النصرة را به قتل رساند.

همچنین عملیات نیروهای ارتش سوریه در منطقه «یلدا» علیه گروه تروریستی « کتائب انصار السنة» کشته شدن «عبد الحمید الدرزی»، سرکرده این گروه تروریستی را درپی داشت.

در جریان عملیات ارتش سوریه در منطقه «الذیابیة» نیز «طلال المندیل باسل الحمد» از تروریست‌های معروف این منطقه کشته شد. http://hadidnews.com/vdcbwzb5.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما