تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۷
جبهه النصره و ارتش آزاد لبنان در روزهای اخیر فعالیت‌های خرابکارانه خود را در بخش‌های مختلف لبنان افزایش داده‌اند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، روزنامه البناء لبنان نوشت که در روزهای اخیر گروه‌های مسلح و تروریستی در لبنان که وابسته به «جبهه النصره» سوریه و «ارتش آزاد» این کشور هستند، اقدامات تخریبی عدیده‌ای را در مناطق مختلف لبنان انجام داده‌اند.

بر اساس این گزارش گروه‌های مذکور در ساعت‌های اخیر نیز فعالیت‌های خود را افزایش داده و در بخش‌های مختلف لبنان تحرکات مشکوکی را آغاز کرده‌اند.

البناء می‌افزاید که سه گروه مسلح در منطقه الطریق الجدیده وجود دارد که در روزهای اخیر وارد کشمکش با یکدیگر شده‌اند، گروه اول جبهه النصره هستند که اخیرا به صورت گسترده در منطقه مستقر شده‌اند، این گروه شامل عناصر لبنانی و سوری هستند.

محور دوم عناصر شیخ افراطی صیدا یعنی احمد الاسیر هستند که تمرکز خود را برای بخش‌های مختلف الطریق الجدیده قرار داده و تصاویری از وی را نیز در خیابان‌های این منطقه منتشر کرده‌اند.

سومین محور مسلح مستقر در منطقه نیز جریان المستقبل است که سعی دارد نفوذ خود را بعد از عقب‌ نشینی‌های اخیری که داشته در منطقه بازیابی کند، اختلافات میان مسئولان المستقبل و شراکت آنها با برخی گروه‌های مسلح در خاورمیانه عامل صلی افت محبوبیت المستقبل بوده است. http://hadidnews.com/vdccieqi.2bqsi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما