تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳
سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که فقط به خاطر موی سفیدش به عنوان سرپرست این تیم انتخاب شده است.

به گزارش حدیدنیوز، محمد پنجعلی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد خبر سرپرستی‌اش در پرسپولیس عنوان کرد: ۲ شب پیش با آقای رویانیان مذاکره کردیم و در نهایت تصمیم گرفته شد که بنده در فصل آینده سرپرست پرسپولیس شوم، حتی این مسئله در جمع اعضای کادر فنی هم مطرح شد.

وی ادامه داد: باید اینجا از همه پیشکسوتان پرسپولیس مخصوصا آقایان پروین و خوردبین برای حضور در این پست اجازه بگیرم. من در این خصوص با آقای خوردبین صحبت کردم و اتفاقا ایشان از اینکه یک پیشکسوت پرسپولیس به عنوان سرپرست تیم انتخاب شده است، بسیار خوشحال بود. من به آقای خوردبین گفتم باید کمکم کند تا راه بیفتم.

سرپرست جدید پرسپولیس با اعلام اینکه قرار است در فصل آینده ۲ نفر کارهای سرپرستی این تیم را انجام دهند، تاکید کرد: قرار بر این شده تا من کارهای مربوط به اطراف تیم را انجام دهم و آقای شیرینی هم انجام کارهای اداری مربوط به سرپرستی را برعهده بگیرد.

پنجعلی تصریح کرد :خودم از این طرح بسیار استقبال کردم چون سابقه انجام کارهای اداری را ندارم و فقط به خاطر موی سفیدم به عنوان سرپرست انتخاب شدم تا بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

وی اظهار داشت:‌ خیلی خوشحالم که بعد از حدود ۲۰ سال دوباره به خانه خودم برگشتم. ما هر کاری که برای پرسپولیس انجام می‌دهیم باعث افتخار ماست و هر تلاشی را هم که بکنیم باز هم بدهی‌‌های معنوی ما به پرسپولیس صاف نمی‌شود.

http://hadidnews.com/vdcfjtd0.w6dyjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما