تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۷
سرپرست راه‌آهن: دايی با ما قرارداد دارد و می‌ماند

پنجعلی:علی دایی قطعاً می‌آید

در حالی که عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس می گوید علی دایی اعلام کرده که به پرسپولیس می‌آید و کار حضور او در این تیم تمام است سرپرست راه آهن با تاکید بر قرارداد راه اهن با دایی این موضوع را به شدت تکذیب می کند.
به گزارش حدیدنیوز، محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت سرمربیگری تیم پرسپولیس، اظهار داشت: کار حضور علی دایی در پرسپولیس تمام شده است و او به این تیم می‌آید و سال آینده سرمربیگری تیم را به عهده می‌گیرد.

وی ادامه داد: علی دایی نسبت به گزینه‌های دیگر زحمات بیشتری برای پرسپولیس کشیده و سرمربیگری این تیم حقش بود.

پنجعلی در خصوص اینکه بیش از سایر اعضای کمیته فنی او به حضور علی دایی در پرسپولیس تاکید داشت، گفت: بله، همینطور است. به نظر من در زمان سرمربیگری دایی در پرسپولیس با او خوب تا نشد. ان‌شاءالله امسال دایی با پرسپولیس به آن چه که حقش بود برسد. ما هم در کمیته فنی به او کمک خواهیم کرد.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: مدیریت باشگاه پرسپولیس در حال آخرین رایزنی‌ها با مدیران باشگاه راه‌آهن برای حضور نهایی علی دایی در پرسپولیس است.

زندی: دايي با راه آهن قرار داد دارد و در اين تيم مي ماند

با این وجود رستم زندی سرپرست تیم فوتبال راه آهن گفت: علی دایی با تیم راه آهن قرار داد بسته است و این قرار داد برگشت ناپذیر است، وي سرمربی پرسپولیس نخواهد شد.

به گزارش مشرق، رستم زندی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: رویانیان مدیرعامل تیم پرسپولیس با رئیسی کیا نسبت به توافق حضور دایی در تیم سرخپوشان صحبتی انجام نداده است و اظهارات این مدیر عامل در خصوص موافقت باشگاه راه آهن با حضور علی دایی در پرسپولیس کذب محض است.

وی در ادامه اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره پرسپولیس آرزو می کنند که امثال دایی سرمربی تیم پرسپولیس شود اما به خاطر قرار داد دایی با باشگاه راه آهن این آرزو تحقق پیدا نمی کند.

سرپرست راه آهن بیان کرد: پرسپولیسی ها با اعلام نام دایی می خواهند از فشار تماشاگرانشان بکاهند و مشکلاتشان را از این طریق مرتفع کنند.

وی در خصوص احتمال سرمربی گری دایی در پرسپولیس گفت: دایی در ایران حضور ندارد که امروز حکم سرمربی گری پرسپولیس را بگیرد این مربی با ما قرار داد دارد و ما با هیچ یک از مربیان برای جایگزینی دایی صحبتی نکردیم. http://hadidnews.com/vdccx1qi.2bqx48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما