تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۴
وزارت دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه‌ای از نصب چهار سیستم سپر موشکی خود موسوم به "اس ۳۰۰" را با هدف بررسی آمادگی دفاعی درجنوب خاک روسیه نصب کرده است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری نووستی اعلام کرد؛ این چهار سیستم سپر دفاعی "اس ۳۰۰" روسیه با استفاده از هواپیماهای غول‌پیکر نظامی ارتش روسیه به محل مقرر یعنی میدان تیراندازی "اشولوک" در جنوب خاک روسیه منتقل شده است.

وزارت دفاع روسیه در ادامه اعلام کرد؛ هدف از نصب این سیستم دفاعی، دفاع از خاک روسیه درقبال حملات احتمالی دشمن به خاک وآسمان روسیه انجام می‌گیرد.

این خبرگزاری به نقل از وزارت دفاع روسیه اعلام کرد؛ وظیفه این سپر دفاع موشکی با استفاده ازسیستم الکترونیک انجام خواهد گرفت و این سیستم موشکی درقبال حملات با استفاده از جنگ الکترونیکی هم مقاوم است.

وزارت دفاع روسیه درپایان افزود؛ دراین مانور سه روزه نظامی که به ریاست وفرماندهی کولونل ولادیمیر زارودنیتسکی رئیس عملیات اساسی ستاد مشترک کل روسیه اداره می شود، با مشارکت ۸۷۰۰ نیروی نظامی ارتش و با استفاده از ۱۸۵ جنگنده نظامی و بکارگیری ۲۴۰ تانک زرهی روسیه انجام خواهد گرفت. http://hadidnews.com/vdcb09b5.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما