تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۰
مسئولان سعودی از دستگیری ۳۰ نفر به جرم شیطان پرستی و مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر در یک پارتی مختلط در شهر ریاض پایتخت عربستان خبر دادند.
به گزارش حدیدنیوز، سراج۲۴ به نقل از مجله الجزیره العربیه نوشت: نهاد امر به معروف و نهی از منکر سعودی (پلیس دینی) پنجشنبه شب گذشته ۳۰ فرد شیطان پرست را از جمله شماری آمریکایی و اروپایی را در یک پارتی مختلط در شهر ریاض دستگیر کردند.

یک عضو این هیئت در صفحه خود در یکی از پایگاههای اینترنتی نوشت: اعضای هیئت امر به معروف و نهی از منکر ۳۰ نفر دارای ۱۱ تابعیت را که پارتی برگزار کرده بودند، دستگیر کردند که در بین آنها تعدادی آمریکایی، اروپایی، عرب و سعودی هسنند.

وی افزود: این افراد برهنه، در نزدیک منطقه العیینه در غرب عربستان پارتی گرفته و مشروبات الکلی و مواد مخدر مصرف می کردند تا شبانه آداب و عقاید شیطانی را انجام داده و صدای موسیقی آنها بلند بود.

این عضو هیئت امر به معروف و نهی از منکر سعودی گفت: این بازداشت شدگان آداب و رسوم شیطان پرستی را انجام می دادند و دور آتش می گشتند و متاسفانه در بین آنها سعودیها حضور داشتند.

وی افزود: آنها درحالی که برهنه بودند دور آتش می گشتند و سه نفر که با زنان روابط نامشروع برقرار کرده بودند، دستگیر شدند و همچنین یک آمریکایی که مواد مخدر توزیع می کرد، دستگیر شد.

یک مسئول هیئت امر به معروف و نهی از منکر نیز این موضوع را تایید کرد و گفت که اقدامات درقبال این امر در جریان است.

وی با ابراز تاسف از حضور سعودیها در این پارتی گفت که افراد مذکور به مرکز پلیس العیینه و الجبیله تحویل شده اند و زنان نیز به زندان زنان سپرده شده اند.

این درحالی است که هیئت یاد شده در استان الاحساء نیز اخیرا یک گروه از دختران و پسران را در یک پارتی مختلط در داخل یک ویلای خصوص دستگیر کرده بود. http://hadidnews.com/vdcdzj0x.yt0zo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما