تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۷
اعتراف اپوزیسیون به نداشتن پایگاه اجتماعی در ایران

اپوزوسیون از داشتن یک رسانه ۱۰۰ درصد عاجز است

جریان اپوزوسیون با کمک گيري از فضاي مجازي دست به اقدامي جديد زده‌اند.
اپوزوسیون از داشتن یک رسانه ۱۰۰ درصد عاجز است
چندیست گروه‌های مختلف از اپوزوسیون با هدف سیاه نمایی و ایجاد تنش در جامعه ایران اقدام به ایجاد کمپین‌هایی در حمایت از زندانیان امنیتی در شبکه اجتماعی می‌کنند.

به گزارش حدیدنیوز؛ جریان اپوزوسیون که به خوبی می‌دانند همراهی در ایران ندارند چندي است که با کمک گيري از فضاي مجازي دست به اقدامي جديد زده‌اند.

اين جريان‌ها چندي است با هدف سیاه نمایی و ایجاد تنش در جامعه سياسي کشور در آستانه انتخابات يازدهم رياست جمهوري اقدام به ایجاد کمپین‌هایی در حمایت از زندانیان امنیتی در شبکه‌هاي اجتماعی می‌کنند.

این کمپین‌ها که با توجه به کم شماری و کمرنگی‌شان مورد انتقاد گروه‌های مختلف معاند قرار می‌گیرند، گاهی در محافل خصوصی انتقادهای تندی به ایجاد اینگونه گروه‌ها می‌کنند و از اینکه با استقبال بسیار اندک مواجه می‌شوند بسيار گله‌مندند.

اين جريان‌ها بر اين عقيده‌اند که کمپين‌ها علاوه بر داشتن هزينه سياسي براي اپوزوسيون، هزینه‌های هنگفت مالي را نيز بر دوش مي‌گذارند. هزینه‌هایی که مقدار فراوانی از آن توسط خاندان پهلوی با پول‌هاي دزدي از ايران تامین می‌شوند.


در همین راستا چندی پیش یکی از وبلاگ نویسان فعال سلطنت طلب طی نوشتاری در وبلاگ خود اینگونه مطرح کرد که: نزدیک دو سال و نیم از باز کردن صفحه ی فیس بوک و پتی شن برای آزادی سیامک مهر (میگذرد که در نهایت تاسف تعداد کسانی که لایک زده یا امضا کرده اند، خیلی معدود و محدود بوده! متاسفانه این به اصطلاح اپوزویسون هم درگیر بی بی سی و صدای امریکاست که حتا یک سرماخوردگی اصلاح طلبان را هر تیتر اصلی خبرشان میکنند! شبکه های لس انجلسی هم که درگیر بر سر و مغز زدن های خاص خود هستند و هنوز از شکم و زیر شکمی جات پا فراتر نگذاشته اند. متاسفانه تنها چاره همان بازتاب وخامت جدی حال آقای پورشجری در رسانه های دارای بردی همچون بی بی سی و صدای امریکا و نیز مجامع بین المللی حقوق بشر است. جامعه ی ایرانی و اپوزیسیونش، کماکان از داشتن یک رسانه ی صد در صد با اهداف انسانی و فراحزبی عاجز و بی بهره مانده است...

صفحه ی فیس بوک (۱۹۸ لایک!!)

پتی شن درخواست آزادی (۳۷۰ امضاء)

نکته قابل تامل درک موضوع نداشتن پایگاه اجتماعی توسط گروه‌های معاند نظام است که با این حال دلیل پافشاری آنان قابل توجیه نیست. http://hadidnews.com/vdcb0wb8.rhbw9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما