تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۴
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به رنامه ریزی‌های انجام شده برای بازگشایی زاینده رود گفت: پیش بینی می‌شود تا بعداز ظهر یکشنبه زاینده رود سیراب شود.
به گزارش حدیدنیوز، محمد مهدی اسماعیلی در گفتگو با مهر افزود: سد زاینده رود در اواخر روز پنجشنبه با دبی پایین بازگشایی شد.

وی در خصوص اینکه چرا خروجی سد زاینده رود در ساعات نخست کم بود نیز گفت: به دلیل اینکه در ایام آخر هفته به سر می‌بردیم و ازدحام جمعیت در حواشی پل زمان خان و ... زیاد بود تلاش کردیم تا پس از فروکش کردن جمعیت دبی خروجی آب را بیشتر کنیم.

اسماعیلی ادامه داد: در زمان بازگشایی دبی آب ۲۵ بود و اکنون این میزان به بالای ۶۰ متر رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در ادامه گفتگوی خود گفت: پیش بینی می‌شود تا آخر وقت و بعد از ظهر روز آینده جریان آب به اصفهان برسد.

اسماعیلی با بیان اینکه نزدیک به ۱۰ماه است که زاینده رود خشک شده است بیان داشت: احتمال زیاد زمان جاری شدن زاینده رود در اصفهان فرداست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سوال که در حال حاضر جریان رودخانه به کجا رسیده است گفت: وجود آب تا سد چم آسمان که در گذشته نیز بوده و باید پس از گذر از روی سد به سمت شهر اصفهان هدایت شود. http://hadidnews.com/vdcd9x0f.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما