تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۱
در آستانه انتخابات یازدهمین دروه ریاست جمهوری

پیشنهاد وسوسه انگیز کار دست «دوستان بی‌بی‌سی» داد

مسئولان بی‌بی‌سی فارسی طی تماس‌هایی با برخی خبرنگاران کشور به آنها پیشنهاد «همکاری» می‌دهند.
پیشنهاد وسوسه انگیز کار دست «دوستان بی‌بی‌سی» داد

 به گزارش حدیدنیوز، هفته گذشته، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای از «کشف یکی از بزرگترین شبکه‌های رسانه‌‌‌یی متصل به اردوگاه رسانه‌یی استکبار» خبر داد. 




این شبکه که توسط سازمان عملیات روانی دولت انگلیس (موسوم به بی‌بی‌سی) با بهره‌برداری از تجارب مقطع فتنه ۸۸ احداث و با همکاری چند دولت غربی اداره می‌شد به دلیل چندلایه بودن، گستردگی، بهره‌برداری از ابزارها و روش‌های خاص ارتباطی در ارسال اخبار و دریافت خطوط کاری از عوامل بیگانه، ماه‌ها تحت نظر و تعقیب سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داشت تا سرانجام با تکمیل چرخه شناسایی عوامل داخلی، عوامل مستقر در خارج از کشور، گردآوری اطلاعات و فراهم نمودن مستندات قضایی لازم، مورد اقدام قانونی قرار گرفت. 



منصور حقیقت‌پور، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در همین راستا به خبرنگار سیاسی ما گفت که «بی‌بی‌سی، افرادی که برای آنها در داخل کشور مزدوری کنند را «دوستان خوب» خود می‌نامد و با همین روش برای خود مزدور جمع می‌کند». 




چند ماه پیش نیز یکی از سایت‌های خبری از پیشنهاد وسوسه انگیز بی‌بی‌سی به برخی خبرنگاران داخلی خبر داد که بر اساس آن مسئولان و کارکنان سایت بی‌بی‌سی طی تماس‌های تلفنی با برخی خبرنگاران کشور به آنها پیشنهاد «همکاری» می‌دهند.

در این تماس‌ها که بیشتر با «روزنامه نگاران اصلاح‌طلب» بر قرار می‌شود، از آنها خواسته می‌شود که در ازای «ماهیانه ۱۰ هزار دلار»، برخی اخبار محرمانه کشور را در آستانه انتخابات در اختیار این سایت خبری قرار دهند.



سایت بی‌بی‌سی فارسی طی ماه‌های گذشته برخی اخبار ویژه مربوط به اتفاقات کشور را سریع‌تر از خبرگزاری‌ها و سایت‌های داخلی کشور پوشش داده است! که این مسئله تعجب برخی اصحاب رسانه را برانگیخته است.

بی‌بی‌سی فارسی نخستین سایتی بود که طی گزارشی خبری، از «دیدار آیت‌الله هاشمی با فرزندانش در زندان اوین» خبر داد.

رسانه رژیم سلطنتی انگلیس، در این خبر اطلاعات دقیقی حتی از ساعت مراجعه هاشمی به اوین می‌دهد و به نقل از خبرنگار خود می‌نویسد: «اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، برای نخستین بار در روز سه شنبه ۳۰ آبان برای ملاقات با پسر و دخترش که در بازداشت هستند به زندان اوین رفت؛ او حدود ساعت هفت بعد از ظهر برای این دیدار به اوین رفته است».



همچنین، بی‌بی‌سی فارسی، به عنوان اولین سایت، خبر دقیق ورود مهدی هاشمی به کشور را منتشر کرد و خبرنگار این سایت نیز نخستین خبرنگاری بود که در خصوص اتهامات وی مصاحبه‌ای را در فرودگاه دوبی ترتیب داد که البته مهدی هاشمی از انجام این مصاحبه طفره رفت.

http://hadidnews.com/vdchxmnz.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما